phoneenvelopphone
timer1 دقیقه

      شرکت فناوری چینی بایدو امیدوار است که در آینده ای نه چندان دور، بتوانند وسایل نقلیه بدون سرنشین خود را در دومینیکا، منطقه کارائیب و سایر نقاط جهان تولید کنند.

      علیرغم تفاوت‌ها در ساختار جاده‌ای، الین یو، کارشناس ارشد ارتباطات در بخش بازاریابی شرکت، نسبت به هوشمندی خودرو ابراز اطمینان کرده است و گفته است که  پس از تصمیم‌گیری برای صادرات به بازارهای خارج از چین، می‌تواند با زیرساخت‌های مختلف سازگار شود. .

      بایدو چندین اختراع جدید را معرفی کرده است مانند: یک سرور بزرگ هوش مصنوعی که برای درک رانندگی بدون سرنشین طراحی شده است، نقشه‌های رانندگی خودکار با کیفیت بالا، یک سیستم داده رانندگی خودکار حلقه بسته، و تطبیق موفقیت آمیز تراشه‌های هوش مصنوعی برای وسایل نقلیه بدون سرنشین.

      بایدو در حال حاضر خدمات رانندگی بدون سرنشین(بدون راننده انسانی در خودرو) را در شهرهای چونگ کینگ، ووهان و پکن با دسترسی به صدها کیلومتر مربع منطقه عملیاتی ارائه کرده است.

      خودروسازان و شرکت های فناوری چینی چندین سال است که خود را برای رقابت در صنعت رانندگی جهانی آماده می کنند. با ایجاد مناطق آزمایشی در سراسر کشور و تحت فشار قرار دادن شرکت‌های محلی برای توسعه این بخش، دولت چین امیدوار است بتواند در رانندگی بدون سرنشین در جهان پیشتاز باشد.