phoneenvelopphone

دومینیکا یکی از کشور‌های مشترک‌المنافع است که در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. طبیعت بکر و زیبای این جزیره مثال‌زدنی است؛ از آتشفشان‌های دیدنی گرفته تا چشمه‌های آب گرم، در دومینیکا چیزی برای همه وجود دارد. همچنین هتل‌های لوکس زیادی نیز در بین جنگل‌های سبز این کشور قرار دارند. علاوه‌بر‌این، دومینیکا صاحب یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان نیز هست. همین دلایل باعث شده که افراد زیادی در صدد گرفتن پاسپورت و سفر به این کشور باشند. 

 

برای سفر به دومینیکا باید به سفارت این کشور مراجعه کنید. مانند کشورهای کانادا و آمریکا، دومینیکا نیز در ایران سفارتخانه ندارد و ایرانیان برای دریافت خدمات کنسولی مربوط به دومینیکا باید به کشورهای اطراف مراجعه کنند. یکی از بهترین و نزدیک‌ترین سفارت برای ایرانیان، سفارت دومینیکا در ترکیه است. به‌همین دلیل در این مطلب به معرفی سفارت دومینیکا در ترکیه می‌پردازیم.

سفارت دومینیکا در ترکیه کجاست؟

سفارت دومینیکا در ترکیه کجاست؟

برای سفر به دومینیکا از طریق کشورهای شینگن یا تمدید پاسپورت دومینیکای منقضی‌شده خود به ویزا احتیاج دارید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، به‌دلیل نبود سفارت دومینیکا در ایران، ایرانیان برای سفر به دومینیکا باید به سفارت‌های نزدیک مراجعه کنند. سفارت دومینیکا در ترکیه یکی از نزدیک‌ترین سفارت‌ها به کشور ایران است. این سفارت به‌عنوان نماینده رسمی دومینیکا، خدمات دیپلماتیک با‌کیفیتی از جمله درخواست ویزا و پاسپورت، مشاوره حقوقی و برنامه‌های تبادل فرهنگی را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

سفارت دومینیکا در ترکیه در شهر آنکارا ترکیه، در منطقه «آشا گی دیکمن چانکایا» واقع شده است و ریاست این سفارت را «الیاس سرول» به عهده دارد. 

نزدیک‌ترین سفارتخانه‌های دومینیکا به ایران

متقاضیان برای دریافت خدمات کنسولی و دیپلماتیک دومینیکا باید به سفارت دومینیکا مراجعه کنند. متاسفانه سفارت دومینیکا در ایران وجود ندارد و به‌همین دلیل ایرانیان باید به کشورهای نزدیک سفر کنند. نزدیک‌ترین سفارت‌های دومینیکا به ایران، سفارت دومینیکا در امارات، شهر ابوظبی است. بعد از آن، سفارت دومینیکا در ترکیه برای ایرانیان مناسب‌ترین گزینه است.

هزینه سفر به کشور دومینیکا

دومینیکا کشوری نسبتا ارزان است و هزینه‌های زندگی و سفر به دومینیکا در مقایسه با بقیه جزایر کارائیب، ایالات متحده و بریتانیا نسبتا پایین‌تر است. می‌توان گفت برای سفر به دومینیکا شما باید بدانید که روزانه حدود ۲۰۴ دلار آمریکا بسته به انتخاب‌هایتان باید هزینه کنید. به‌طور میانگین، ۴۷ دلار غذا و نوشیدنی‌ها و ۱۵ دلار حمل و نقل محلی بپردازید.

علاوه‌بر‌این، به‌طور میانگین اقامت در هتل برای یک اتاق دو نفره حدود ۲۷۰ دلار هزینه دارد. در نتیجه هزینه سفر به دومینیکا برای ۲ نفر برای یک هفته حدود ۲۸۰۰ دلار آمریکا است.

هزینه سفر به کشور دومینیکا

مدارک مورد نیاز برای درخواست پاسپورت دومینیکا

یکی از بهترین راه‌های درخواست پاسپورت دومینیکا، سرمایه‌گذاری در این کشور است. برای سرمایه‌گذاری در دومینیکا و گرفتن پاسپورت این کشور، به‌جز سرمایه لازم، نیاز به فراهم کردن مدارک و اسنادی دارید. در این قسمت لیستی از اسناد و مدارک مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • کپی تمامی مدارک تحصیلی

  • گواهی اسکان معتبر

  • گزارش پزشکی معتبر

  • مدرک تمکن مالی کافی (با ارائه صورتحساب بانکی)

  • کپی تمامی صفحات پاسپورت 

  • کپی کارت شناسایی یا ID کارت

  • کپی شناسنامه

  • گواهی ازدواج

  • چند قطعه عکس پاسپورتی جدید

  • گواهی عدم سوء پیشینه

مزایای سفر به دومینیکا

دومینیکا یکی از جذاب‌ترین جزایر حوزه کارائیب است و برای یک سفر پر آرامش و عاشقانه گزینه مناسبی است. این کشور دارای طبیعت چشمگیر و زیبایی است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. سفر به دومینیکا مزایای زیادی دارد و می‌تواند مقصد مناسبی برای افراد با سلایق مختلف باشد. سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف برای داشتن تعطیلاتی آرام و به‌دور از شلوغی به این کشور سفر می‌کنند. همچنین سیستم بهداشت و درمان در این کشور از کیفیت بالایی برخوردار است و این امکانات را به‌نحو خوبی به شهروندان ارائه می‌کند.

مزایای سفر به دومینیکا

 در این قسمت به معرفی بعضی از مهم‌ترین مزایای سفر به دومینیکا می‌پردازیم:

  • امنیت بالا در دومینیکا

به‌صورت کلی، میزان جرم و جنایت در دومینیکا پایین است و جرم‌هایی مثل قتل در این کشور بسیار کم اتفاق می‌افتند. به‌همین خاطر، این کشور جزو کشورهای امن به‌حساب می‌آید. پلیس دومینیکا با گشت‌زنی در شهر یا قرار دادن دوربین‌های امنیتی در مناطق مختلف کشور، به ایجاد امنیت در کشور کمک می‌کند.

  • زبان انگلیسی، زبان رسمی دومینیکا

یکی از مزیت‌های مهم سفر به دومینیکا این است که بیشتر مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند؛ این موضوع، کار را برای مسافران راحت می‌کند. البته برخی از مردم دومینیکا به زبان فرانسوی و دومینیکن هم صحبت می‌کنند که تعداد آن‌ها زیاد نیست و شما نیازی ندارید به زبان دیگری مسلط باشید.

  • آب‌ و هوای مناسب دومینیکا 

آب و هوای دومینیکا در بیشتر فصل‌ها استوایی و معتدل است و میزان بارندگی در این کشور بالاست؛ این موضوع باعث شده طبیعت زیبا و جذابی در این کشور به‌وجود بیاید.

پاسپورت و شهروندی دومینیکا

دومینیکا به‌دلیل دور بودن از تنش‌های سیاسی، دارای یکی از قدرتمندترین‌ پاسپورت‌های جهان است. با داشتن پاسپورت این کشور می‌توانید به ۱۴۰ کشور در ۵ قاره جهان بدون ویزا سفر کنید. دومینیکا در سال‌های اخیر توانسته توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خودش جلب کند و با تقویت زیرساخت‌ها، این کشور را به جایی مناسب برای سرمایه‌گذاری و سفر تبدیل کند. اگر به فکر دریافت پاسپورت دوم برای خود یا خانواده‌تان هستید، پاسپورت دومینیکا یکی گزینه‌های مناسب برای شماست.

شریف تریپ، در مسیر سفر به دومینیکا همراه شماست.

اگر به‌دنبال سفر به دومینیکا یا دریافت پاسپورت این کشور هستید، شریف تریپ اینجاست تا در تمام این مراحل به شما کمک کند. این تیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است و در حال حاضر برای دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا به مشتریان کمک می‌کند. بنابراین اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا و زندگی در آن را دارید، به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید و از متخصصان حقوقی این تیم کمک بگیرید.