phoneenvelopphone

کشور مشترک‌المنافع دومینیکا یکی از زیباترین جزایر حوزه کارائیب است. این کشور در قاره آمریکای شمالی واقع شده است و طبیعت چشمگیر و کم‌نظیری دارد. هتل‌های لوکس، فرهنگ خاص و غذاهای خوشمزه در این منطقه باعث شده تا افراد زیادی هر ساله به دومینیکا سفر کنند. علاوه‌بر‌این، جزیره دومینیکا مقصد مناسبی برای سفرهای عاشقانه نیز هست.

برای سفر به دومینیکا، مسافران نیاز به دریافت ویزا دارند. برای این کار باید به سفارت‌های دومینیکا مراجعه کرد و درخواست ویزا داد. متاسفانه کشور دومینیکا در ایران سفارتخانه ندارد و ایرانیان برای رفتن به سفارت این کشور باید به سفارت دومینیکا در کشورهای اطراف بروند. به‌همین دلیل، در ادامه به معرفی سفارت دومینیکا در امارات می‌پردازیم.

سفارت دومینیکا در امارات

سفارت دومینیکا در امارات

در 21 ژانویه 2020، دومینیکا سفارت جدید خود را در ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی افتتاح کرد. سفارت دومینیکا در ابوظبی نزدیک‌ترین سفارت به کشور ایران است و اکثر ایرانیان برای دریافت خدمات کنسولی و دیپلماتیک مربوط به کشور دومینیکا به این سفارت مراجعه می‌کنند. آدرس سفارت دومینیکا در امارات به شرح زیر است:

شهر ابوظبی، منطقه البطین، بخش 2، خیابان هفتم، ویلا 4

 

این سفارت طیف گسترده‌ای از خدمات را به مردم ارائه می‌دهد؛ این خدمات شامل تمدید گذرنامه، گواهی تولد و ازدواج، ثبت‌نام در رای‌گیری و کمک‌های اضطراری است. همچنین از اتباع و ساکنان امارات متحده عربی که مایل به بازدید یا سرمایه گذاری در دومینیکا هستند استقبال می‌کند. سفارت دومینیکا در امارات متحده عربی یک دروازه به‌سوی فرهنگ خاص، طبیعت سرسبز و مردم صمیمی این کشور است. علاوه‌براین، سفارت این کشور با داشتن امکانات مدرن و کارکنان متعهد به مردم خدمت می‌کند و به‌عنوان پلی بین امارات و دومینیکا عمل می‌کند. 

مناسب‌ترین سفارت دومینیکا برای ایرانیان

شما برای دریافت یا تمدید پاسپورت دومینیکا خود نیازی ندارید که به سفارت دومینیکا بروید و تمام مراحل کار توسط آژانس‌های رسمی دومینیکا در ایران انجام می‌شود. برای سفر یا زندگی در این کشور باید به سفارت‌های دومینیکا در کشورهای اطراف مراجعه کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایرانیان، «سفارت دومینیکا در ابوظبی» است زیرا فاصله کمی تا ایران دارد. 

سفر به امارات با پاسپورت دومینیکا

سفر به امارات با پاسپورت دومینیکا

فرایند درخواست ویزای امارات می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد، به‌خصوص اگر پاسپورت کشورهایی را دارید که از روابط دیپلماتیک خوبی با امارات متحده عربی برخوردار نیستند. با داشتن پاسپورت دومینیکا، فرایند ویزای امارات بسیار راحت است و در کمتر از پنج روز می‌توان ویزای دومینیکا را دریافت کرد. این موضوع به این دلیل است که دومینیکا و امارات متحده عربی روابط دیپلماتیک صمیمانه‌ای دارند. از این رو، برای شروع پروسه ویزا فقط احتیاج به رزرو بلیط پرواز به امارات، ارائه مدارک مورد نیاز و داشتن پاسپورت دومینیکا دارید.

دومینیکا بهترین گزینه اخذ پاسپورت دوم

داشتن پاسپورت دوم می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد و به شما کمک می‌کند که راحت‌تر سفر کنید. مخصوصا پاسپورت دومینیکا که اعتبار بسیار زیادی دارد و با وجود آن می‌توان به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا، بدون ویزا سفر کرد. 

 

علاوه‌براین، پروسه اخذ ویزا می‌تواند زمان و هزینه زیادی را از شما بگیرد و اگر شما فردی باشید که به‌دلایل مختلف، از جمله دلایل کاری، تفریحی و همچنین خانوادگی می‌خواهید به کشور‌های دیگر سفر کنید، فرایند گرفتن ویزا مشکلاتی را برای شما به‌وجود خواهد آورد. شما می‌توانید با داشتن پاسپورت دومینیکا، بدون نیاز به ویزا به کشورهای مورد نظر خود سفر کنید.

 

زمان پروسه اخذ پاسپورت دومینیکا نسبت‌ به بسیاری از کشور‌های دیگر کمتر است. گاهی باید همین زمان را صرف کنید تا بتوانید ویزای یک کشور را به‌دست بیاورید، اما می‌توانید فقط یک‌ بار هزینه کنید و بعد از آن با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به گرفتن دوباره ویزا به کشورهای زیادی سفر کنید و لذت ببرید. 

مزیت‌های پاسپورت دومینیکا در چیست؟

پاسپورت دومینیکا یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان است که مزایای بی‌شماری دارد. در این قسمت به بعضی از مزایای پاسپورت این کشور می‌پردازیم:

 

  • عدم نیاز به پرداخت مالیات 

  • عدم نیاز به حضور در دومینیکا

  • عدم نیاز به مدرک زبان و مدرک تحصیلی

  • اخذ یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان

  • سفر به بیش‌ از ۱۴۰ کشور دنیا بدون احتیاج به ویزا

  • پذیرش فرزندان با سنین بالا در پرونده مهاجرتی

  • دریافت پاسپورت دومینیکا در کم‌تر از ۶ ماه

مزیت‌های پاسپورت دومینیکا در چیست؟

هزینه پاسپورت دومینیکا در سال 2023

هزینه پاسپورت دومینیکا می‌تواند برای هر شخص و خانواده‌ای بسته به نوع سرمایه‌گذاری متقاضیان و تعداد افراد همراه متفاوت باشد. به‌صورتی که متقاضی اصلی حداقل باید ۲۵ هزار دلار آمریکا بپردازد. خانواده‌های ۴ نفره یا کمتر حدود ۳۵ هزار دلار آمریکا و خانواده‌های بیش از ۴ نفر باید ۵۰ هزار دلار بپردازند. هزینه خرید پاسپورت دومینیکا برای هر فرزند مجرد تا ۱۸ سال ۲۵ هزار دلار آمریکا است و برای فرزندان ۱۸ تا ۳۰ سال این هزینه تا ۵۰ هزار دلار است.

پاسپورت دومینیکا؛ سرمایه‌گذاری بهینه برای آینده

دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، یک سرمایه‌گذاری بهینه برای آینده است. این پاسپورت با برخورداری از مزایای فراوان مانند سفر بدون ویزا و عدم نیاز به پرداخت مالیات، می‌تواند زندگی شما و خانواده‌تان را متحول کند. پس برای دستیابی به این فرصت طلایی، حتماً گزینه‌های سرمایه‌گذاری و هزینه‌های آن را بررسی کرده و با کمک مشاوران باتجربه، گام بعدی را بردارید.

دریافت ویزا یا پاسپورت دومینیکای خود را به شریف تریپ بسپارید

اگر به گرفتن پاسپورت دومینیکا برای خود و خانوادتان فکر می‌کنید، شریف تریپ اینجاست تا در تمام این مراحل به شما کمک کند. آژانس گردشگری شریف تریپ فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است و در حال حاضر برای دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا به مشتریان کمک می‌کند. پس اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا و زندگی در آن را دارید، به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید و از تیم حقوقی این آژانس کمک بگیرید.