phoneenvelopphone

دومینیکا کشوری است که در دریای کارائیب و در حوزه کارائیب شرقی واقع شده است و در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. این کشور، به‌دلیل داشتن پاسپورت معتبر تبدیل به یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌ گذاری شده است. همچنین دولت دومینیکا برنامه دریافت شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌ گذاری را از سال ۱۹۹۳ ایجاد کرده تا بتواند اقتصاد کشور خود را توسعه داده و سرمایه‌گذاران خارجی را جذب کند. با سرمایه گذاری در  دومینیکا  به شما پاسپورت معتبر دومینیکا داده می‌شود. این برنامه اقتصادی تا به‌حال طرفداران زیادی داشته است. به‌همین دلیل، در این مطلب به معرفی انواع روش‌های سرمایه‌ گذاری در دومینیکا می‌پردازیم.

روش‌های سرمایه‌ گذاری در دومینیکا 

روش‌های سرمایه‌ گذاری در دومینیکا 

برنامه دریافت شهروندی دومینیکا از طریق سرمایه‌ گذاری یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های قانونی دولت است. این برنامه در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است. به‌همین دلیل در این قسمت به معرفی روش‌های سرمایه‌ گذاری در دومینیکا می‌پردازیم.

دریافت شهروندی از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا به ۲ روش امکان‌پذیر است:

  • کمک بلاعوض به صندوق تنوع اقتصادی 

این روش برای تأ‌مین هزینه توسعه زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی و … جزیره است که در این برنامه متقاضی باید حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا را به‌عنوان هزینه کمک بلاعوض به دولت پرداخت کند.

  • سرمایه‌ گذاری در املاک و پروژه‌های مورد تایید دولت

این روش نیز شامل تمامی پروژه‌های ساخت‌وساز مورد تایید دولت است که هزینه آن ۲۲۰ هزار دلار آمریکا است.

.

شهرهای مناسب برای سرمایه‌ گذاری در دومینیکا

شهرهای مناسب برای سرمایه‌ گذاری در دومینیکا

سرمایه‌ گذاری در دومینیکا یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند از ثروت خود استفاده بهینه کرده و در عین حال پاسپورتی معتبر دریافت کنند. متقاضیان سرمایه‌ گذاری در این کشور مشتاق هستند بدانند که سرمایه‌ گذاری در کدام شهر دومینیکا بهتر است. به همین دلیل، در این قسمت به معرفی بهترین شهر‌های دومینیکا برای سرمایه‌ گذاری می‌پردازیم:

  • شهر روسو (Roseau)

روسو پایتخت دومینیکا است و همچنین یکی از بهترین شهرهای این کشور برای زندگی و سرمایه‌ گذاری است. روسو یک شهر توریستی‌ است که امکانات تفریحی و گردشگری زیادی دارد. به‌ همین دلیل، این شهر یک گزینه مناسب برای سرمایه‌ گذاری در دومینیکا است. بسیاری از افرادی که قصد سرمایه‌ گذاری در دومینیکا را دارند، فکر می‌کنند که سرمایه‌ گذاری در پایتخت دومینیکا بهترین گزینه است.

  • شهر پورتسموث (Portsmouth)

پورتسموث دومین شهر بزرگ دومینیکا است که یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌ گذاری نیز به حساب می‌آید. در صورتیکه قصد دارید در محیطی دنج و زیبا زندگی کنید، پو‌رتسموث می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

  • شهر سوفریر (Soufriere)

سوفریر یک روستا در جنوب غربی دومینیکا است. این روستا که در جنوبی‌ترین قسمت دومینیکا قرار دارد، کارائیب را از اقیانوس اطلس جدا می‌کند. سوفریر نیز گزینه خوبی برای سرمایه‌ گذاری است.

  • شهر کالیبیشی (Calibishie)

کالیبیشی با داشتن سواحل و جنگل‌های زیبا، محیطی مناسب برای زندگی است. برخی از سرمایه‌گذاران، شهر کالیبیشی را برای خرید ملک انتخاب می‌کنند.

  • شهر ماریگوت (Marigot)

شهر ماریگوت که فرودگاه دومینیکا نیز در این شهر واقع شده، انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی است.

مزایای سرمایه‌ گذاری در دومینیکا

مزایای سرمایه‌ گذاری در دومینیکا

سرمایه‌ گذاری در دومینیکا مزایای زیادی دارد که افراد متقاضی باید از آن‌ها اطلاع داشته باشند. اولین و بزرگ‌ترین مزایای سرمایه‌ گذاری در دومینیکا، اخذ پاسپورت قدرتمند این کشور است، که به‌وسیله آن می‌توان به تعداد زیادی از کشورهای جهان بدون ویزا سفر کرد. علاوه‌بر‌این، به‌دلیل اینکه دومینیکا جزو کشورهای مشترک المنافع با بریتانیای کبیر است، اقتصاد باثباتی دارد و سرمایه گذاری در این کشور گزینه مناسبی برای افراد است. همچنین پایین بودن نرخ جرم و جنایت در این کشور و توریستی بودن آن، این منطقه را برای سرما‌یه گذاری مناسب‌تر می‌کند. 

شما بدون احتیاج به حضور در این جزیره و پرداخت مالیات می‌توانید در بازار ملک دومینیکا سرمایه گذاری کنید.

مطالغه بیشتر : مالیات در دومینیکا

مزایای پاسپورت دومینیکا 

مزایای پاسپورت دومینیکا 

 همانطور که قبلا اشاره کردیم شما می‌توانید با سرمایه‌ گذاری در دومینیکا صاحب پاسپورت این کشور شوید. خیلی از افراد سوال می کنند که داشتن پاسپورت دوم چه مزایایی دارد؟ به همین دلیل، در این قسمت به بعضی از مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا می پردازیم:

۱-با گرفتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید به بیش از ۱۴۰ کشور بدون احتیاج به ویزا سفر کنید و لذت ببرید.

۲-فرایند دریافت پاسپورت دومینیکا نسبتا کوتاه است و برای گرفتن گذرنامه این کشور ۶ ماه زمان لازم است.

۳-شما بعد از دریافت پاسپورت برای گرفتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید از همه امکانات و خدماتی که یک شهروند دومنیکایی برخوردار است بهره‌مند شوید، بدون اینکه نیاز باشد در این کشور زندگی کنید!

۴-برای اخذ پاسپورت دومینیکا شما به ارائه مدرک زبان یا مدرک تحصیلی احتیاج ندارید.

۵-پاسپورت دومینیکا دارای اعتباری ۱۰ ساله دارد که مدت زمان نسبتا طولانی محسوب می‌شود.

پاسپورت دومینیکا؛ گزینه جذاب برای مهاجرت

دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال راهی برای مهاجرت به کشورهای توسعه یافته هستند. با توجه به مزایای بسیار زیاد این پاسپورت، توصیه می‌شود علاقمندان حتماً گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در دومینیکا و همچنین شهرهای مناسب برای سرمایه‌گذاری را بررسی کرده و پس از مشورت با مشاوران مجرب، تصمیم‌گیری نمایند.

مطالغه بیشتر : مهاجرت به دومینیکا

شریف تریپ، در مسیر گرفتن و تمدید پاسپورت دومینیکا کنار شماست

اگر به‌دنبال سفر به دومینیکا یا دریافت پاسپورت این کشور هستید، شریف تریپ اینجاست تا در تمام این مراحل به شما کمک کند. این تیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است و در حال حاضر برای دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا به مشتریان کمک می‌کند. بنابراین اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا و زندگی در آن را دارید به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید و از تیم حقوقی آن کمک بگیرید.