phoneenvelopphone

دومینیکا آماده میزبانی Dive Fest 2023 است و هدف آن جشن گرفتن محیط زیست دریایی است

    دومینیکا قرار است میزبان Dive Fest 2023  باشد. تاریخ این برنامه از 23 ژوئن تا 1 ژوئیه در جامعه سوفریر است. این رویداد برای تجلیل از منابع دریایی و محیط زیست منحصر به فرد کشور کارائیب برگزار می‌شود.

    وزارت گردشگری همچنین جشنواره غواصی را در دومینیکا در ۳۱ مه ۲۰۲۳ راه اندازی کرد. مقامات از مردم خواستند تا برای یک هفته پر از ماجراجویی، مشارکت و مسابقات هیجان انگیز از ۲۳ ژوئن تا ۲ ژوئیه آماده شوند! امسال، دومینیکا قصد دارد از طریق مراسمات گردشگری و اجتماعی، تاثیر بیشتری بر جوامع محلی بگذارد.

    این جشنواره توسط انجمن ورزش‌های آبی دومینیکا و وزارت گردشگری برگزار می‌شود تا تمرکزی بر آموزش غواصی برای گردشگری داشته باشد و محیط دریایی خیره‌کننده و منحصر به فرد دومینیکا را برجسته کند. دومینیکا(معروف به جزیره کارائیب)، با آب احاطه شده است، دریای کارائیب در غرب آن و اقیانوس اطلس در شرق آن قرار دارد.

    صفحه رسمی discover dominica وارد فیس بوک شد و عکس‌های از اقیانوس‌های زیبا را به اشتراک گذاشت. روز جهانی اقیانوس است و دومینیکا بهترین‌های هر دو دنیا را دارد. در تمام طول سال، مردم می‌توانند اعماق اقیانوس‌ها و دریاهای شگفت‌انگیز را در دومینیکا کاوش کنند و نهنگ‌های اسپرم، دلفین‌ها، صخره‌های مرجانی رنگارنگ، یک ساحل جوشان و ده‌ها زندگی دریایی محلی را تجربه کنند.

    دومینیکا با سازمان‌های محلی و منطقه‌ای عالی برای محافظت از ۳۰ درصد از سیاره آبی خود تا سال ۲۰۳۰ موج می‌زند، مانند مرکز فضای باز سوفریر، غواصی آزاد در عمق دومینیکا و غواصی جزیره طبیعت.

    بازدیدکنندگان Dive Fest از 23 ژوئن تا 1 ژوئیه در جامعه Soufriere به یادگیری و تجربه محیط دریایی منحصر به فرد دومینیکا می‌پردازند. اگرچه اقیانوس‌ها به طور کامل زمین را احاطه کرده‌اند، مردم اغلب فراموش می‌کنند که بدون اقیانوس نمی توانند حتی یک روز زنده بمانند. آنها برای اکوسیستم های دریایی، اقتصاد، معیشت، غذا، حمل و نقل و صنایع دریایی به اقیانوس‌های سالم و انعطاف پذیر وابسته هستند.

    اقیانوس برای دومینیکن مثل خون در رگ است. وزارت گردشگری دومینیکا این شعار را مطرح کرد و گفت: «بدون اقیانوس، ما نابود می‌شویم. پس بیایید به محافظت از آن ادامه دهیم.»