phoneenvelopphone

    HealthDominica.com یک پلتفرم بهداشتی جدید است که در سال 2023 راه‌اندازی شد و برای تغییر ارائه خدمات بهداشتی و دسترسی در دومینیکا طراحی شده است. این پلتفرم ریشه در همدلی و تخصص دارد، مسیر بیمار و پزشک را ساده می‌کند و مراقبت‌های بهداشتی را برای همه در سراسر جزیره کارآمدتر و قابل دسترس‌تر می‌کند.

     با Health‌Dominica، رزرو قرارهای مراقبت بهداشتی به‌آسانی جستجو، انتخاب و زمان‌بندی می‌شود. می‌توانید قرارهای خود را رزرو کنید یا برای والدین یا وابستگانتان زمان برنامه‌ریزی کنید. هدف، داشتن راحتی و امنیت است. سایت Health‌Dominica باعث تحولی عظیم در مراقبت‌های بهداشتی دومینیکا خواهد شد به‌همین خاطر این موضوع باعث خوشحالی افراد محلی و مهاجران شده است.

    در HealthDominica، اهمیت خدمات بهداشتی به موقع و راحت یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها بوده است. به‌همین دلیل است که ماموریت ما این است که بیماران و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را به‌طور یکپارچه به هم متصل کنیم و راه دسترسی مردم دومینیکا به مراقبت‌های بهداشتی را متحول کنیم. بهترین بخش استفاده از این پلتفرم این است که همه چیز 100% رایگان و 24 ساعته در دسترس است.