دومینیکا پاسپورت

فرصت طلایی دریافت تابعیت دومینیکا با  شریف تریپ

گردهمایی خانوادگی و دوستان کسل بروس

آخرین اخبار

آخرین مقالات

اعلام گردهمایی خانوادگی و دوستان کسل بروس 2025: اتحاد دوباره جامعه

گردهمایی خانوادگی و دوستان کسل بروس
فهرست محتوا

به گزارش پاسپورت دومینیکا گردهمایی خانوادگی و دوستان «کسل بروس» 2025 به طور رسمی در روز یکشنبه، اول سپتامبر، در «گلو گلو کسل بروس» تحت عنوان «سی پلا نو» (“این جای ماست”) اعلام خواهد شد. این رویداد آغاز تبلیغات برای گردهمایی هفته‌ای است که انتظار می‌رود ساکنان «کسل بروس»، خانواده‌های گسترده آن‌ها و دوستانشان از جوامع مختلف در سراسر دومینیکا، کارائیب و فراتر از آن را به خود جذب کند.

جفرسون دریگو، هماهنگ‌کننده محلی، این راه‌اندازی را به عنوان یک محرک برای ایجاد علاقه به گردهمایی می‌بیند که قرار است از 10 تا 17 آگوست 2025 برگزار شود. او اظهار داشت: «این راه‌اندازی همه را در مورد گردهمایی مطلع خواهد کرد و تلاش‌های ما برای انتشار خبر این رویداد مهم در جامعه‌مان را آغاز خواهد کرد.»

در این مراسم، سخنرانی‌هایی از نماینده پارلمانی حوزه انتخابیه «کسل بروس»، خانم اکتاویه آلفرد، به همراه نمایندگانی از وزارتخانه‌های گردشگری و توسعه اجتماعی انجام خواهد شد. مهمانان شامل اعضای شورای روستای «کسل بروس» و نمایندگان پارلمانی از مناطق همجوار خواهند بود. اجراهای فرهنگی توسط جوانان «کسل بروس» ارائه می‌شود و این مراسم با رونمایی از برنامه رسمی فعالیت‌ها و بنر گردهمایی 2025 به پایان خواهد رسید.

گردهمایی خانوادگی و دوستان «کسل بروس» 2025 به عنوان دنباله‌ای برای گردهمایی اصلی «کسل بروس» که در سال 2004 توسط نماینده وقت پارلمان، لورین بانیس رابرتز و جاکینتا بانیس سازماندهی شده بود، در نظر گرفته شده است. دومین گردهمایی در سال 2011 برگزار شد. هدف از رویداد 2025 همچنان ثابت است: گردهم آوردن افراد از «کسل بروس» از طریق تجربیات مشترک در غذا، موسیقی، فرهنگ و تاریخ.

به گفته برگزارکنندگان، این گردهمایی به عنوان راهی برای بازپیوند جامعه با کسانی که مدتی از آن دور بوده‌اند، عمل می‌کند. این فرصتی را برای فرزندان، همسران و دوستان آن‌ها فراهم می‌آورد تا با روستا آشنا شوند و همه از تجربیات مشترک، از جمله جنبه‌های فرهنگی، معنوی و محیطی لذت ببرند.

در طول مراسم راه‌اندازی، حاضران همچنین با کمیته محلی سازماندهی و کمیته سازماندهی دیاسپورا که توسط آقای آنتونی دریگو ریاست می‌شود، آشنا خواهند شد. این رویداد در ساعت 4:30 بعدازظهر روز یکشنبه، اول سپتامبر، در «گلو گلو» آغاز خواهد شد و برای عموم آزاد است.

 

منبع

S H A R I F T R I P

مشاوره رایگان