دومینیکا پاسپورت

فرصت طلایی دریافت تابعیت دومینیکا با  شریف تریپ

همه چیز برای مسابقات قهرمانی بسکتبال کریول از 22 تا 25 آگوست 2024 آماده است

آخرین اخبار

آخرین مقالات

مسابقات قهرمانی بسکتبال کریول

همه چیز برای مسابقات قهرمانی بسکتبال کریول از 22 تا 25 آگوست 2024 آماده است
فهرست محتوا

به گزارش پاسپورت دومینیکا

صحنه برای مسابقات قهرمانی بسکتبال مورد انتظار Kreyol آماده شده است که با افتخار توسط Les Express des Iles حمایت مالی می شود. این رویداد معتبر از 22 آگوست تا 25 آگوست 2024 در دومینیکا برگزار می شود و تیم های بسکتبال برتر از سراسر منطقه را در یک تورنمنت چهار روزه هیجان انگیز به نمایش می گذارد.

 

مراسم افتتاحیه

مراسم افتتاحیه برای پنجشنبه، 22 اوت 2024، ساعت 6:30 بعد از ظهر در مرکز داخلی Massacre در Massacre برنامه ریزی شده است. این مسابقات از 22 آگوست تا 25 آگوست 2024 برگزار می شود.

انجمن بسکتبال آماتور دومینیکا (DABA) با Caraïbes Sport & Développement Durable، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در گوادلوپ، همکاری کرده است تا مسابقات قهرمانی بسکتبال کریول را به این منطقه بیاورد. اهداف اصلی این مسابقات ایجاد و ترویج همکاری بدون مرز کارائیب از طریق ورزش است که تمام نسل‌های 7 تا 77 ساله از آن بهره می‌برند. هدف این رویداد ادغام گردشگری، ورزش، جوانان، آموزش و فرهنگ در جزایر کارائیب و در سطح بین‌المللی است و تنوع و غنای دیاسپورای کارائیب در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. همچنین به دنبال آشکارسازی و ارتقای هویت “Nasyon Kréyol” (“ملت کرئول”) از طریق ورزش و فرهنگ است.

این مسابقات قهرمانی سالانه دارای چهار دور بازی خواهد بود که آخرین دور آن در دومینیکا هر ماه آگوست برگزار می شود. این مسابقات با هدف توسعه تیم ملی بسکتبال بزرگسالان و معرفی دومینیکا به عنوان مقصد گردشگری ورزشی برگزار می شود.

 

تیم ملی مردان دومینیکا

تیم ملی مردان دومینیکا 12 نفره در سال 2024 که نماینده دومینیکا در مسابقات قهرمانی بسکتبال کریول 2024 است، ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال را در خود جای داده است که نشان دهنده شروع یک برنامه بلند مدت برای توسعه برنامه تیم ملی بسکتبال است.

پیش از رویداد هیجان انگیز فینال در دومینیکا که قهرمانی بسکتبال کریول را به پایان می رساند، برگزار کننده ماروین جینو باپتیست تاکید کرده است که هویت کریول از مرزها فراتر می رود و معتقد است که این قهرمانی به عنوان گامی مهم در ایجاد لیگ بسکتبال است که کریول زبانان را متحد می کند. ملت ها با آمیختن ورزش با گردشگری، این رویداد به عنوان یک کاتالیزور برای توسعه پایدار در دریای کارائیب در نظر گرفته می شود که باعث رشد و همکاری در سراسر منطقه می شود.

Jno-Baptiste همچنین خاطرنشان می کند که مسابقات قهرمانی آینده یک پلت فرم مهم برای بازیکنان بسکتبال محلی است تا مهارت ها و استعدادهای خود را برای بازگرداندن بسکتبال به شهرت سابق خود در دومینیکا به نمایش بگذارند. او در مورد راه اندازی تاریخی اولین قهرمانی ترکیبی بسکتبال جزیره هیجان زده است.

 

منبع: دومینیکا نیوز

S H A R I F T R I P

مشاوره رایگان