دومینیکا پاسپورت

فرصت طلایی دریافت تابعیت دومینیکا با  شریف تریپ

قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال

آخرین اخبار

آخرین مقالات

قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال دومینیکا در مسابقات ECVA ۲۰۲۴ و صعود به مسابقات جهانی

قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال
فهرست محتوا

به گزارش پاسپورت دومینیکا بازیکنان والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال دومینیکا، بیل فردریک و مروین مینگو، در مسابقات اتحادیه والیبال کارائیب شرقی (ECVA) در سنت کیتس در تاریخ ۲ سپتامبر به قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال دست یافتند. پس از این پیروزی، این دو نفر در مراسمی که روز پنجشنبه، ۵ سپتامبر ۲۰۲۴، در مقر المپیک دومینیکا در «باث استیت» برگزار شد، توسط انجمن والیبال دومینیکا تقدیر شدند.

تمرینات رسمی برای این مسابقات از ماه مه ۲۰۲۴ آغاز شد و شامل دو ماه تمرینات فشرده بدنی و کار فنی بود. در طول مسابقات ECVA، این زوج در دو بازی اول گروه خود را به صدر رساندند و سپس به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند و در مقابل سنت وینسنت به صورت پیش‌فرض پیروز شدند. پس از آن، آنها با آنتیگوا در نیمه‌نهایی و سپس در فینال روبرو شدند و به عنوان قهرمان مسابقات شناخته شدند. قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال مردان دومینیکا به آنها این امکان را داد که به مسابقات قهرمانی جهان در گرجستان راه یابند.

آلبرت لابلاک، رئیس انجمن والیبال دومینیکا، در مراسم تقدیر از قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال گفت که آنها باعث افتخار دومینیکا و خودشان شده‌اند.

لابلاک اظهار داشت: «شما ما را سربلند کردید و بدون از دست دادن حتی یک ست از مسابقات عبور کردید. این فوق‌العاده است و دستاورد بزرگی محسوب می‌شود و من به شما بابت این موفقیت تبریک می‌گویم. این نشان می‌دهد که تلاش‌های سخت نتیجه می‌دهد و من می‌دانم که شما سخت تلاش کرده‌اید. شما باید به خودتان بابت تمامی تلاش‌ها و تعهداتتان افتخار کنید و از شما تشکر می‌کنم که باعث افتخار ما و نمایندگی شایسته از دومینیکا و خودتان شدید.»

فردریک در مراسم تقدیر از تیم به خاطر این پیروزی، از تمامی افرادی که به موفقیت تیم کمک کردند تشکر کرد. او بیان کرد: «می‌خواهم از همه کسانی که در موفقیت تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال مردان نقش داشتند، به ویژه مربیان که ریسک کردند و با ما همراه شدند، تشکر ویژه کنم. ما در فینال بهترین عملکرد خود را نشان دادیم و تماشاگران سنت کیتس را به سکوت واداشتیم. اکنون در راه مسابقات قهرمانی جهان هستیم.»

مربیان تیم والیبال ساحلی زیر ۲۱ سال دومینیکا، یان فلورنت و ری رابینسون، مربی تیم والیبال زنان نیز در این مراسم توسط انجمن والیبال دومینیکا مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع

S H A R I F T R I P

مشاوره رایگان