دومینیکا پاسپورت

فرصت طلایی دریافت تابعیت دومینیکا با شرکت شریف تریپ

آخرین اخبار

آخرین مقالات

نخست‌وزیر دومینیکا: بیش از 200 دومینیکایی در فرودگاه بین‌المللی استخدام شده‌اند

فهرست محتوا

نخست‌وزیر دومینیکا، روزولت اسکریت اعلام کرده است که در حال حاضر بیش از 200 شهروند دومینیکا در پروژه فرودگاه بین‌المللی مشغول به کار هستند. او این خبر را در یک کنفرانس مطبوعاتی که اخیرا برگزار شد، اعلام کرد. اسکریت گفت: « کارهای ساخت فرودگاه بین‌المللی بسیار خوب و طبق برنامه پیش می‌رود. همچنین 207 دومینیکایی در پروژه فرودگاه بین‌المللی حضور دارند.»

با پیش رفتن پروژه، او انتظار دارد که شهروندان دومینیکایی بیشتری استخدام شوند. او خاطرنشان کرد: «اگر بتوانیم این تعداد را در فرودگاه برای انجام کارهای مختلف استخدام کنیم، قطعاً می‌توانیم بیش از 1000 دومینیکایی را جذب کنیم.» علاوه بر این، نخست وزیر اسکریت اظهار داشت که با اپراتورهای کامیون محلی نیز تعامل خواهد داشت. وی اضافه کرد: « اتفاقات زیادی در فرودگاه رخ می‌دهد، اما خدا را شکر می‌کنیم که در آنجا حضور داریم.»

وی همچنین توضیح داد که باند فرودگاه نیز برای افزایش ایمنی در هنگام خیس شدن، شیاردار می‌شود و در نتیجه اعتماد خلبانان به فرود افزایش می‌یابد. او به مردم اطمینان داد که این پیشرفت‌ها مطابق با استانداردهای سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی و مطابق با تایید سازمان هواپیمایی کشوری کارائیب شرقی است. وی گفت: «همانطور که گفتیم، ارتقاء برای افزایش پروازهای مستقیم از ایالات متحده آمریکا و سایر مقصدهای گردشگری و برای تحقق هدف‌مان به مبلغ 500000 نیاز داریم.» آقای اسکریت انتظار دارد که کارها ظرف سه ماه از شروع کار پایان یابند.

 

S H A R I F T R I P

مشاوره رایگان