دومینیکا پاسپورت

فرصت طلایی دریافت تابعیت دومینیکا با شرکت شریف تریپ

ویزا سرمایه گذاری دومینیکا

آخرین اخبار

آخرین مقالات

ویزا سرمایه گذاری دومینیکا

ویزا سرمایه گذاری دومینیکا
فهرست محتوا

دومینیکا جزیره‌ای در قلب دریای کارائیب است که در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. مردم دومینیکا اغلب از بومیان کارائیب هستند، اما به‌خاطر منابع طبیعی غنی که این جزیره دارد، در سال‌های اخیر افراد از سایر نقاط جهان نیز به این منطقه مهاجرت کرده‌اند؛ زیرا با وجود جنگل‌های طبیعی پهناور، آبشارهای زیبا و خروشان، سواحل آرام و دشت‌های حاصلخیز مشاغل زیادی در دومینیکا وجود دارند که افراد می‌توانند به‌راحتی هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

این آرامش بی‌نظیر دومینیکا و شرایط فوق‌العاده شهروندانش باعث شده متقاضیان بسیاری برای سفر یا حتی مهاجرت پیدا کند. یکی از راه‌های مهاجرت به این جزیره جذاب، اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا است. در همین راستا، با ما همراه باشید تا در این مقاله هرآنچه در رابطه با کشور دومینیکا و اخذ ویزای سرمایه گذاری آن نیاز است را به شما توضیح دهیم.

مزایای اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا

همانطور که گفتیم، در سال‌های اخیر روز‌به‌روز به جمعیت کسانی که برای اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا اقدام می‌کنند اضافه می‌شود. اما این ویزا چه مزایایی دارد که تا این اندازه در میان مردم محبوب شده است؟

  • دریافت تابعیت کشور دومینیکا

اولین و مهم‌ترین مزیت اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا، دریافت شهروندی این کشور است. موضوعی که افراد را از تمام حقوق و امتیازات شهروندی دومینیکا بهره‌مند می‌کند.

  • سفر به بیش از ۱۴۰ کشور جهان، بدون نیاز به داشتن ویزا

دومین مزیت مهم اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا، امکان سفر به بیش از ۱۴۰ کشور جهان، بدون نیاز به داشتن ویزا است. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی برای کار یا تفریح به کشورهایی مثل بریتانیا، سنگاپور، هنگ کنگ و کشورهای حوزه شینگن سفر کنید.

  • بهره‌مندی از فرصت‌های اقتصادی

دولت دومینیکا این امکان را برای شما فراهم کرده تا با دریافت ویزا سرمایه گذاری بتوانید در فضایی مطمئن کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. در چنین شرایطی، هم اقتصاد محلی دومینیکا تقویت می‌شود و هم می‌توانید در محیطی امن و پویا به سرمایه‌ گذاری بپردازید، زیرا سرمایه گذاران از مناطق مختلف جهان در دومینیکا حضور دارند و می‌توانید با افراد متخصص این حوزه ارتباط برقرار کنید و به کمک شبکه‌سازی، کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

یکی از مزیت‌های اخذ ویزا سرمایه گذاری و دریافت شهروندی دومینیکا، دریافت اجازه تحصیل در این کشور است. به این ترتیب می‌توانید از امکانات آموزشی که دولت دومینیکا در اختیار شهروندان خود قرار داده بهره‌مند شوید و در یک سیستم آموزشی قوی به اساتید مجرب و حرفه‌ای دسترسی داشته باشید.

  • مزایای مربوط به امور مالیاتی

کسانی که ویزا سرمایه گذاری دومینیکا را دریافت می‌کنند از پرداخت مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر ثروت یا مالیات بر ارث معاف می‌شوند. بنابراین در صورت دریافت شهروندی دومینیکا می‌توانید ازمزایای مالیاتی این کشوربرخوردار شوید.

  • مهاجرت خانوادگی

اگر شما بتوانید ویزای سرمایه گذاری دومینیکا را دریافت کنید، می‌توانید برای مهاجرت همسر و فرزندان خود نیز اقدام کنید. حتی در برخی موارد ممکن است بتوانید شرایط را برای مهاجرت والدین خود نیز فراهم کنید.

  • زندگی در کشوری امن وباثبات

از آنجایی که نظام حکومتی دومینیکا دارای ثبات سیاسی است و نرخ جرم و جنایت در این کشور پایین است، با اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا می‌توانید یک زندگی امن و پایدار را تجربه کنید.

ویزا سرمایه گذاری دومینیکا

چه کسانی می‌توانند برای اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا اقدام کنند؟

دولت دومینیکا با هدف رشد و تقویت اقتصاد داخلی خود، این فرصت را برای افراد فراهم کرده تا تمام کسانی که شرایط لازم برای سرمایه گذاری در این کشور دارند و مایل به حضور در این برنامه هستند بتوانند نسبت به اخذ ویزا سرمایه گذاری اقدام کنند. در بخش بعدی شرایط سرمایه گذاری در دومینیکا را به شما توضیح می‌دهیم.

شرایط سرمایه گذاری در دومینیکا

برای اخذ ویزا سرمایه گذاری در دومینیکا، باید از شرایط زیر برخوردار باشید:

  • اگر می‌خواهید به‌عنوان متقاضی اصلی برای دریافت ویزا سرمایه گذاری اقدام کنید:
    باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشید، سوء پیشینه حقوقی نداشته باشید و از تمکن مالی لازم برخوردار باشید.
  • اگر قرار است به‌عنوان همسر متقاضی اصلی به دومینیکا مهاجرت کنید:

باید در هنگام درخواست برای اخذ ویزا سرمایه گذاری ازدواج کرده باشید و مدارک قانونی مرتبط را ارائه دهید.

  • اگر می‌خواهید به‌عنوان فرزند متقاضی اصلی به دومینیکا مهاجرت کنید:

باید تحت تکفل متقاضی اصلی باشید و کمتر از ۳۰ سال داشته باشید.

توجه: منظور از تحت تکفل بودن این است که از نظر بیولوژیکی یا از طریق فرزند خواندگی، تحت پوشش متقاضی اصلی باشید.

نکته مهم: اگر هر یک از شرایط بالا را داشتید، برای اقدام به اخذ ویزا باید مدارکی را تهیه کنید که در بخش بعدی به‌طور کامل آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا

برای اینکه بتوانید نسبت به اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا اقدام کنید، باید مدارک مختلفی را ارائه دهید. بسته به شرایط فردی شما ممکن است این مدارک متفاوت باشند ولی در این بخش یک لیست کلی از مدارک لازم را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم درخواست (CBIU)
  • ارائه پاسپورت معتبر و کپی مدارک شناسایی مثل کارت ملی و گواهینامه رانندگی.
  • ارائه کپی از صفحات شناسنامه
  • ارائه سند ازدواج یا حکم طلاق (در صورت داشتن سابقه ازدواج)
  • ارائه گواهی پزشکی مبنی بر برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه از مراجع قضایی
  • ارائه رزومه یا فرم CV معتبر که شامل سوابق تحصیلی، شغلی و مهارت‌های مربوطه باشد.
  • ارائه صورت‌های مالی، مانند صورت‌ حساب بانکی، اظهارنامه مالیاتی و صورت‌ حساب‌های مالی حسابرسی شده.
  • ارائه نامه تمکن مالی

توجه: تمام مدارکی که در اینجا ذکر کردیم باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

ویزا سرمایه گذاری دومینیکا

ویزای سرمایه‌گذاری دومینیکا فرصتی برای زندگی بهتر

همان‌طور که در این مقاله توضیح داده شد، کشور دومینیکا با داشتن منابع طبیعی غنی، جاذبه‌های گردشگری و ثبات سیاسی نسبی، طی سالیان اخیر به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت و سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. اخذ شهروندی یا ویزای سرمایه‌گذاری این کشور مزایای بسیار زیادی از جمله امکان سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور، معافیت‌های مالیاتی و بهره‌مندی از امکانات آموزشی و بهداشتی برای شهروندان، در پی دارد. بنابراین افراد واجد شرایط که به دنبال فرصتی مناسب برای مهاجرت و شروع زندگی جدید هستند، می‌توانند دومینیکا را به عنوان یک انتخاب مطلوب مد نظر قرار دهند. البته روند اخذ ویزا نیازمند طی مراحل قانونی و ارائه مدارک لازم است که در این مقاله به آنها اشاره شد. با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت الزامات، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند گامی موثر در جهت بهبود کیفیت زندگی خود و خانواده‌شان بردارند.

فرایند اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا ممکن است پیچیده و زمان‌بر باشد و از آنجایی که گاهی اوقات بسته به کشور مبداء ممکن است شرایط متفاوتی نیز لحاظ شود، مهم است که از کارشناسان حقوقی و وکلایی که تجربه سال‌ها فعالیت در حوزه مهاجرت و اخذ ویزا داشته‌اند کمک بگیرید. شریف تریپ با در اختیار داشتن وکلای حرفه‌ای مهاجرت و با داشتن کارنامه‌ای موفق در حوزه اخذ ویزا سرمایه گذاری دومینیکا، آماده است تا شما را در این مسیر همراهی کند.

کارشناسان ما در واحد پشتیبانی همواره پاسخگوی سوالات شما هستند، می‌توانید با خیال راحت به آژانس شریف تریپ مراجعه کنید و در صورت وجود هرگونه سوال، با متخصصان ما مشورت کنید.

S H A R I F T R I P

مشاوره رایگان