phoneenvelopphone

    جزیره دومینیکا در دریای کارائیب یک مقصد محبوب برای گردشگران است؛ اما در سال‌های اخیر به عنوان یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران نیز شناخته شده است. چرا که به دلیل اتخاذ سیاست های دوستانه دومینیکا در زمینه سرمایه گذاری های خارجی، این کشور از ثبات اقتصادی بالایی برخوردار است. بر همین اساس شرکت یاهو سال ۲۰۲۳ را سالی برای سرمایه گذاری در دومینیکا نامیده است.

    چه گزینه هایی برای سرمایه گذاری در دومینیکا وجود دارد؟

    سرمایه گذاری در دومینیکا می‌تواند از طریق خرید و فروش سهام، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، اوراق قرضه و ابزارهای بازار پول انجام شود.

    دومینیکا همچنین  از طریق سرمایه گذاری (CBI) در این کشور یک ویزای شهروندی به سرمایه گذاران ارائه می‌دهد. بنابراین سرمایه گذاری در دومینیکا یک معامله دو سر برد است که هم شرایط زندگی در این کشور را برای افراد فراهم می‌کند و هم منجر به رشد و توسعه اقتصاد دومینیکا می‌شود.

    برخی افراد نیز سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را انتخاب می‌کنند؛ برای سرمایه گذاری در این حوزه، متقاضیان باید ملک مورد تایید دولت را خریداری کنند و حداقل برای سه سال از آن نگهداری کنند.

    چرا باید در صندوق تنوع اقتصادی دومینیکا (EDF) سرمایه گذاری کنیم؟

    صندوق تنوع اقتصادی دومینیکا یک فرصت سرمایه گذاری جدید است که در طولانی مدت بازده بالایی دارد. با سرمایه گذاری در این صندوق، اقتصاد دومینیکا رونق پیدا می‌کند و فرصت های شغلی زیادی را برای مردم دومینیکا فراهم می‌کند. علاوه بر این، صندوق تنوع اقتصادی دومینیکا از پروژه هایی زیادی مانند سرمایه گذاری کشاورزی و فرآوری کشاورزی دومینیکا، انجمن پرورش دهندگان گل دومینیکا حمایت می‌کند. 

    دومینیکا جزیره‌ای در دریای کارائیب است؛ کشوری مستقل که دارای ۷۱۰۰۰ نفر جمعیت است. این کشور همچنین جوان ترین کشور قاره آمریکا است.

    شما می‌توانید صفر تا صد صدور پاسپورت دومینیکا را به همکاران ما در شریف تریپ بسپارید.