phoneenvelopphone

سنت لوسیا جزیره‌ای در حوزه دریای کارائیب است که در نزدیکی آمریکای جنوبی قرار دارد. این جزیره در نتیجه فعالیت‌های آتشفشانی به‌وجود آمده است. به‌علاوه، سنت لوسیا زیبایی‌های طبیعی کم‌نظیر و بکری مثل جنگل‌های سرسبز، رودخانه‌های فراوان و چشمه‌های آب گرم دارد که سالانه گردشگرانی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می‌کند. به‌ همین دلیل در این مطلب می‌خواهیم به معرفی هتل‌های سنت لوسیا بپردازیم تا گردشگری در این جزیره را برای شما دلپذیر‌تر کنیم.

معرفی هتل‌های سنت لوسیا

سنت لوسیا با داشتن آب و هوای دلپذیر، طبیعت زیبا و هتل‌های شیک یکی از مقصد‌های مناسب برای سفر و گذراندن تعطیلات به‌شمار می‌رود. در این قسمت به معرفی بعضی از محبوب‌ترین هتل‌های سنت لوسیا می‌پردازیم:

هتل Windjammer Landing Villa Beach Resort

  • هتل Windjammer Landing Villa Beach Resort

هتل Windjammer Landing Villa Beach Resort در سنت لوسیا، تعطیلات فراموش‌نشدنی در کارائیب را برای شما می‌سازد و مقصد مناسبی برای ماه عسل نیز به‌حساب می‌آید. هتل Windjammer Landing Villa Beach Resort منظره‌ای از ویلاها و آب‌های دریای کارائیب را به گردشگران ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، شما با اقامت در این هتل امکان خوردن میوه‌های استوایی و لذت بردن از یک سفر دریایی خاص را دارید.

هتل Coconut Bay Beach Resort & Spa

  • هتل Coconut Bay Beach Resort & Spa

هتل Coconut Bay در نزدیکی فرودگاه و هیجان‌انگیز‌ترین جاذبه‌های جزیره قرار دارد.  این هتل ۲۵۰ اتاق و ۸ رستوران دارد و امکاناتی مثل اینترنت رایگان، استخر، باشگاه، آبگرم، پینت بال، کایت سواری، غواصی را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل Coconut Bay یک مقصد عالی برای زوج‌هایی است که می‌خواهند چند روزی را در آرامش سپری کنند.

هتل Serenity 

  • هتل Serenity 

هتل Serenity یکی از شیک‌ترین هتل‌های سنت لوسیا به‌حساب می‌آید. این هتل دارای استخر خصوصی،  پارک آبی، سالن ماساژ کنار اقیانوس، سینی غذای غوطه‌ور در آب، حمام شیشه‌ای و رستوران‌های شیک است. هتل Serenity برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل ایده‌آل است.

هتل Jade Mountain Resort

  • هتل Jade Mountain Resort

هتل Jade Mountain دارای معماری باشکوهی است که زیبایی سنت لوسیا را به‌خوبی به مسافران نشان می‌دهد. این هتل امکانات زیادی را مثل رستوران‌های مجلل، سالن ماساژ حرفه‌ای، مرکز ورزش‌های آبی، مسیر دوچرخه‌سواری و پیا‌ده‌روی، بوتیک و گالری هنری را ارائه می‌دهد.

هتل C'est la Vie

  • هتل C'est la Vie

هتل C'est la Vie در نزدیکی مرکز خرید Baywalk واقع شده است و تنها ۱ دقیقه پیاده‌روی تا جزایر ویندوارد دارد. همچنین این هتل فاصله کمی تا پارک ملی کبوتر دارد. از امکانات هتل C'est la Vie می‌توان به اینترنت رایگان، صبحانه و خشکشویی اشاره کرد. علاوه‌براین، دارای استخر روباز برای شنا و حیاطی بسیار سرسبز است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

هتل Sugar Beach

  • هتل Sugar Beach

هتل Sugar Beach در نزدیکی ساحل جالوسی قرار دارد. در این هتل می‌توانید از ماساژهای درمانی صورت و بدن لذت ببرید و همچنین از امکانات تفریحی مثل باشگاه، استخر روباز و سونا استفاده کنید. این هتل به شما امکان دسترسی رایگان به اینترنت، پارکینگ و خشکشویی را می‌دهد. همچنین با اقامت در هتل Sugar Beach، انگار که در ساحل زندگی می‌کنید و فقط چند قدم تا آب اقیانوس فاصله دارید.

وسایل ضروری برای سفر به سنت لوسیا

وقتی به سنت لوسیا برسید احتمالا بیشتر زمان خود را در ساحل خواهید بود، به همین دلیل نباید به‌همراه داشتن لوازم ضروری را فراموش کنید. یک یا دو دست لباس شنا، تیشرت‌های گشاد و خنک، کلاه حصیری و عینک آفتابی از مهم‌ترین لوازم هستند. به‌مقدار کافی از کرم ضدآفتاب استفاده کنید و فراموش نکنید که هر ۲ ساعت باید آن را تمدید کنید. در سنت لوسیا حشرات زیادی وجود دارد و برای محافظت از بدن در مقابل این موجودات می‌توانید از کرم‌های دفع‌کننده حشرات استفاده کنید. 

به‌دلیل گرم بودن هوا، از پوشیدن لباس‌های ضخیم و چند لایه پرهیز کنید. بهتر است لباس‌هایی بپوشید که از جنس نخ یا لینن هستند. به‌علاوه‌، می‌توانید از آبمیوه‌های مخصوص جزیره هم بنوشید و لذت ببرید.

پاسپورت سنت لوسیا 

سنت لوسیا به‌دلیل اینکه یکی از کشورهای مشترک‌المنافع با بریتانیای کبیر است، حمایت این کشور را دارد و یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است. به‌طوری که پاسپورت سنت لوسیا رتبه ۳۴ را به خود اختصاص داده که این نشان از قدرتمند بودن این گذرنامه است. با داشتن پاسپورت سنت لوسیا می‌توانید به ۱۴۲ کشور سفر کنید. علاوه‌بر‌این، نیازی به ارائه مدرک زبان یا مصاحبه هم ندارید. زمان پروسه گرفتن این ویزا نیز کوتاه است و تنها به ۳ تا ۶ ماه زمان احتیاج است. پس اگر به‌دنبال گرفتن پاسپورت دوم برای خود و خانواده خودتان هستید، پاسپورت سنت لوسیا یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شماست.

شرایط خرید پاسپورت سنت لوسیا

متقاضیان اخذ پاسپورت سنت لوسیا باید شرایط خاصی داشته باشند. در این قسمت به معرفی بعضی از این شرایط می‌پردازیم:

  • ۲۱ سال سن

  • نداشتن سوء سابقه

  • زیر 28 سال سن برای فرزندان همراه

  • مدارک پزشکی

  • نداشتن ریجکتی ویزای اروپا

  • بالای 55 سال سن برای والدین همراه 

با شریف تریپ، پاسپورت سنت لوسیا در دستان شماست

اگر به‌دنبال دریافت شهروندی و پاسپورت کشور سنت لوسیا هستید، شریف تریپ اینجاست تا در تمام این مراحل به شما کمک کند. بعد از دریافت پاسپورت سنت لوسیا از طریق شریف تریپ، می‌توانید به بیش از ۱۴۵ کشور سفر کنید و لذت ببرید. این آژانس گردشگری معتبر در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به‌صورت رسمی در راستای مشاوره در اخذ شهروندی و پاسپورت ست لوسیا و دومینیکا آغاز کرده است و تا به امروز بیش از ۴۰۰ پرونده موفق را در کارنامه خود ثبت کرده است . بنابراین اگر قصد گرفتن پاسپورت سنت لوسیا و زندگی در آن را دارید به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید و متخصصان این تیم به شما در این مسیر کمک خواهند کرد.