phoneenvelopphone

دومینیکا کشوری زیبا با طبیعتی کم‌نظیر است که در حوزه دریای کارائیب قرار گرفته است. این کشور که در غرب اقیانوس اطلس واقع شده،  به‌دلیل طبیعت زیبا و بکر، به مقصد مورد علاقه گردشگران تبدیل شده است. به همین خاطر، مردم به آن جزیره طبیعت نیز می‌گویند.

گردشگری در سال‌های اخیر در دومینیکا بسیار پررونق بوده و افراد زیادی از نقاط مختلف جهان به این کشور سفر می‌کنند تا تعطیلات خود را در این منطقه آرامش‌بخش بگذرانند. به‌دلیل سفرهای زیاد به این کشور در این مقاله می‌خواهیم به معرفی هتل‌های لوکس این کشور بپردازیم.

معرفی هتل‌های دومینیکا

معرفی هتل‌های دومینیکا

دومینیکا هتل‌های لاکچری و زیبای زیادی دارد که به مسافران کمک می‌کنند تا اوقات خوبی را در این منطقه بگذرانند. در این قسمت به معرفی برخی از این هتل‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهند می‌پردازیم.

هتل Garraway دومینیکا

هتل Garraway یکی از هتل‌های شهر روسو است که شامل ۳۱ اتاق می‌باشد و هر یک از این اتاق‌ها دارای یخچال، حمام و لوازم بهداشتی هستند. در نزدیکی این هتل، موزه Old Market و Dominica قرار دارد و کلیسای سنت جورج آنجلیکان و کلیسای کاتولیک نیز در فاصله کمی از این هتل قرار دارند. از نکات مثبت این هتل می‌شود به دسترسی رایگان به اینترنت، کارکنان مسلط به چند زبان و امکانات فراوان اشاره کرد.

هتل فورت یانگ

هتل فورت یانگ، یکی از بهترین هتل‌های کشور دومینیکا است که در شهر روسو قرار دارد. این هتل ۷۳ اتاق دارد و امکانات زیادی برای مسافران فراهم می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به استخر، حمام آبگرم، سونا و اینترنت رایگان اشاره کرد. به‌علاوه دسترسی به این هتل راحت است و در نزدیکی جاهای دیدنی زیادی مثل کلیسای سنت جورج آنجلیشن، بازار قدیمی، موزه و کلیسای کاتولیک قرار دارد. 

هتل Evergreen

یکی دیگر از هتل‌های برتر دومینیکا، هتل Evergreen است. این هتل فضای باز زیبا و امکانات تفریحی زیادی دارد. به‌علاوه، به مسافران دسترسی رایگان به اینترنت می‌دهد. هتل Evergreen در حوالی کلیسای کاتولیک و باغ گیاه‌شناسی قرار دارد.

هتل Pagua Bay House Oceanfront Cabanas

یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات در کشور دومینیکا، هتل Pagua Bay House Oceanfront Cabanas است. هتل خلیج پاگو یک انتخاب لاکچری و شیک است و به شما تجربه‌ای راحت و متفاوت را ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، از این هتل تا فرودگاه داگلاس چارلز فقط ۱۰ دقیقه فاصله است.

هتل secret bay

هتل secret bay دارای ویلاهای چوبی است و در بالای صخره‌های مشرف به اقیانوس قرار گرفته است. ویلاهایی چوبی که به مسافران چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه‌ها ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های هتل secret bay این است که ساحل تیبای در نزدیکی آن قرار دارد. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به اینترنت رایگان و استخر خصوصی اشاره کرد.

هتل champs

هتل champs، بر فراز دامنه‌های تپه پیکارد قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق‌هایی با منظره‌های زیبا، رستوران، باغ گل‌های سرسبز، جکوزی و پارکینگ است. هتل champs تا تپه‌های پارک ملی و ساحل cabrits فقط چند دقیقه فاصله دارد.

هتل Cabrits Resort & Spa Kempinski Dominica:

این هتل در پورتموث، دومین شهر بزرگ کشور دومینیکا واقع شده است و جزو اولین هتل‌های ۵ ستاره‌ دومینیکا به حساب می‌آید. هتل Cabrits Resort & Spa Kempinski Dominica چندین رستوران، کافه و اسپا دارد و اوقات بی‌نظیری را برای مسافران فراهم می‌کند تا تجربه‌ای خاص در دومینیکا داشته باشند. 

چرا به دومینیکا سفر کنیم؟

چرا به دومینیکا سفر کنیم؟

اگر شما هم به فکر سفری پر از آرامش و لذت بردن از طبیعت بکر و زیبا هستید، دومینیکا گزینه مناسبی برای شماست. سفر به دومینیکا مزایای زیادی دارد و می‌تواند مقصد مناسبی برای افراد با سنین مختلف باشد. همچنین، کیفیت زندگی در دومینیکا بالاست و اطراف این منطقه با زیبایی‌های طبیعی احاطه شده است. 

سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف برای داشتن تعطیلاتی آرام و به‌دور از شلوغی به این کشور سفر می‌کنند. همچنین سیستم بهداشت و درمان در این کشور از استاندارد خوبی برخوردار است و این امکانات را به نحو خوبی به شهروندان ارائه می‌کند. 

در ادامه به ۴ مزایای مهم دومینیکا می‌پردازیم که آن را به مقصدی عالی برای سفر تبدیل می‌کند: 

  • امنیت بالا در دومینیکا

به صورت کلی میزان جرم و جنایت در دومینیکا پایین است و جرم‌هایی مثل قتل در این کشور بسیار کم اتفاق می‌افتند. به‌همین خاطر، این کشور جزو کشورهای امن به حساب می‌آید. پلیس دومینیکا با گشت‌زنی در شهر یا قرار دادن دوربین‌های امنیتی در مناطق مختلف کشور به ایجاد امنیت در کشور کمک می‌کند.

  • زبان انگلیسی، زبان رسمی این کشور 

یکی از مزیت‌های مهم سفر به دومینیکا این است که بیشتر مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند؛ این موضوع کار را برای مسافران راحت می‌کند. البته برخی از مردم دومینیکا به زبان فرانسوی و دومینیکن هم صحبت می‌کنند که تعداد آن‌ها زیاد نیست و شما نیازی ندارید به زبان دیگری مسلط باشید.

  • آب‌ و هوای مناسب دومینیکا 

آب و هوای دومینیکا در بیشتر فصل‌ها استوایی و معتدل است و میزان بارندگی در این کشور بالاست؛ این موضوع باعث شده طبیعت زیبا و جذابی در این کشور به وجود بیاید.

  •  فرهنگ خاص دومینیکا

فرهنگ مردم دومینیکا شباهت‌های زیادی به فرهنگ آفریقایی‌ها دارد. به‌همین خاطر، جشن و پایکوبی در این کشور بسیار زیاد است و مردم در طول سال جشنواره‌هایی برای موسیقی، رقص، غذا و... برگزار می‌کنند. با سفر به این کشور از فرهنگ مردم لذت ببرید و تجربه کاملا متفاوتی را داشته باشید.

شریف تریپ به شما در مسیر دریافت پاسپورت دومینیکا کمک می‌کند

اگر در فکر گذراندن تعطیلات خود در دومینیکا هستید، آژانس گردشگری شریف تریپ اینجاست تا در تمام مراحل سفر و یا دریافت پاسپورت دومینیکا همراه شما باشد. این تیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است و در حال حاضر برای دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا به مشتریان کمک می‌کند. بنابراین اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا و زندگی در آن را دارید، به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید و از متخصصان حقوقی این تیم کمک بگیرید.