phoneenvelopphone

دومینیکا کشوری آرام است که با زندگی در آن آرامش را تجربه می‌کنید. سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف برای داشتن تعطیلاتی آرام و به‌دور از شلوغی به این کشور سفر می‌کنند. بعضی از بازنشستگان آمریکایی هم برای گذراندن تعطیلات بدون استرس، دومینیکا را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. به‌ دلیل سفرهای متعدد افراد از آمریکا به دومینیکا و از دومینیکا به آمریکا، در این مطلب به فاصله کشور دومینیکا و آمریکا می‌پردازیم.

دومینیکا کجاست؟

دومینیکا جزیره‌ای در جنوب شرق آمریکای مرکزی است که در دریای کارائیب قرار دارد. خود دریای کارائیب نیز در غرب اقیانوس اطلس و در منطقه‌ای به اسم کارائیب قرار گرفته است. به دلیل طبیعت زیبا و بکر این منطقه گردشگران به آن جزیره طبیعت نیز می‌گویند. این کشور ۷۳۵۰۰ نفر جمعیت دارد و روسو پایتخت آن است.

دومینیکا کجاست؟

فاصله دومینیکا تا آمریکا

دومینیکا با داشتن یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان و شرایط کم‌نظیر برای زندگی، یکی از مقصدهای جذاب برای مسافرت و زندگی است. فاصله دومینیکا تا آمریکا ۴۱۴۷ کیلومتر است و برای سفر به این کشور با هواپیما ۴ ساعت و ۵۵ دقیقه زمان لازم است. میانگین یک پرواز بدون توقف از ایالات متحده به دومینیکا ۴ ساعت و ۲۸ دقیقه طول می‌کشد.

اطلاعاتی درباره پروازهای دومینیکا به آمریکا

پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های بین‌المللی دومینیکا همچون پونتا کانا، لاس امریکاس و گرگوریو لوپرون به مقاصد اصلی آمریکا مانند میامی، نیویورک، بوستون، واشنگتن دی‌سی، شیکاگو و آتلانتا معمولاً بین 4 تا 5 ساعت به طول می‌انجامد. شرکت‌های هواپیمایی جت بلو، دلتا، یونایتد ایرلاینز و آمریکن ایرلاینز این پروازهای مستقیم را انجام می‌دهند و قیمت بلیط آن‌ها بسته به فصل سفر و شرکت هواپیمایی، بین 300 تا 400 دلار متغیر است.

فاصله ایران تا دومینیکا

ایران به دومینیکا پرواز مستقیمی ندارد و برای رفتن به این کشور چاره‌ای جز پروازهای غیر مستقیم ندارید. به‌طور کلی، فاصله دومینیکا تا ایران حدود ۲۳ ساعت است و برای رفتن به دومینیکا می‌توانید از تهران به فرانکفورت بروید که حدود ۵ ساعت و نیم است؛ بعد از آن به میامی بروید که زمان این پرواز حدود ۱۰ ساعت تخمین زده شده است؛ سپس از میامی به مقصد سان خوان فرود بیایید که این پرواز نیز ۲ ساعت به طول می‌انجامد و در آخر، پرواز از سان خوان به مقصد دومینیکا نزدیک به ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه طول خواهد کشید.

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا، راهی آسان و بی‌دردسر

یکی از دغدغه‌های مردم جهان این روزها سفر یا مهاجرت به آمریکا است؛ دلیل این موضوع رفاه بالای مردم آمریکا و شرایط عالی برای زندگی و شروع کسب‌وکار در این کشور است. از بهترین کشورهای اروپا گرفته تا کشورهای آسیایی، اکثر مردم دنیا رویای زندگی در این کشور را دارند. یکی از راه‌های سفر به این کشور داشتن پاسپورت کشور دومینیکا است. البته که با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا نه تنها آمریکا، بلکه سفر به ۱۴۰ کشور دیگر نیز برای شما فراهم می‌شود.

مطالعه بیشتر: سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

امکان درخواست ویزای ۱۰ ساله آمریکا با پاسپورت دومینیکا

یکی از مهم‌ترین موضوعات هنگام درخواست ویزای آمریکا با پاسپورت دومینیکا این است که انقضای پاسپورت دومینیکا ۱۰ ساله است و هنگامی که با پاسپورت دومینیکا به سفارت آمریکا مراجعه می‌کنید، می‌توانید ویزای مالتی ۱۰ ساله آمریکا را دریافت کنید که چنین کاری با پاسپورت ایران امکان‌پذیر نیست. با داشتن پاسپورت ایران جلب کردن نظر مثبت آفیسر کار دشواری است و سفارت آمریکا به آن‌ها ویزای ۶ ماهه ورود می‌دهد و همچنین ایرانیان در طول این مدت مجاز به انجام فعالیت‌های تجاری نمی‌باشند.

با توجه به این که روابط بین کشورهای ایران و آمریکا دچار مشکل شده، شهروندان ایرانی باید جهت اخذ ویزای آمریکا و مصاحبه سفارت به کشورهای دیگر مراجعه کنند، اما افراد دو تابعیت این امکان را دارند که ویزای آمریکا را به راحتی دریافت کنند؛ مثلا ایرانیانی که دارای پاسپورت دومینیکا هستند می‌توانند برای ویزای ۱۰ ساله آمریکا درخواست دهند و به نزدیک‌ترین سفارت رفته و در ۸ هفته ویزای آمریکا را دریافت کنند.

سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

کانادا کشوری است که مهاجرین زیادی را از تمام نقاط جهان به خود جذب می‌کند. ایجاد شرایط عالی برای مهاجرین، داشتن دانشگاه‌هایی با رنک بالا برای تحصیل و ارائه امکانات بی‌نظیر برای شهروندان باعث تقاضای بالای زندگی در این کشور شده است. کانادا جزو کشورهایی است که متقاضی‌های سفر به این کشور می‌توانند با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون نیاز به ویزا به آن سفر کند و دریافت ویزای کانادا با پاسپورت دومینیکا امکان‌پذیر است.

با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانید تا ۳ ماه یا در نهایت ۱۸۰ روز به کانادا سفر کرده و در آنجا بمانید. از دیگر امکاناتی که پاسپورت کشور دومینیکا به شما می‌دهد امکان دریافت ویزای مالتی کانادا است.

مطالعه بیشتر: سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا بسیار ارزشمند است و با داشتن این پاسپورت شما می‌توانید به ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنید. دولت دومینیکا گرفتن ویزای شهروندی را با استفاده از روش سرمایه گذاری ایجاد کرده است و این اتفاق بسیار هیجان‌انگیز است؛ مخصوصا برای کسانی که در کشوری زندگی می‌کنند که پاسپورت قدرتمندی ندارد و محدودیت‌ ویزا برای ورود به کشورهای دنیا را تجربه می‌کنند. شما با داشتن این پاسپورت می‌توانید به آمریکا سفر کنید و لذت ببرید.

برای اقدام به گرفتن پاسپورت دومینیکا از طریق روش سرمایه‌گذاری دو روش وجود دارد:

  • دریافت پاسپورت دومینیکا با خرید ملک
  • دریافت پاسپورت دومینیکا با کمک به صندوق دولت

رسیدن به رویای آمریکایی؛ با داشتن پاسپورت دومینیکا

رسیدن به رویای آمریکایی؛ با داشتن پاسپورت دومینیکا

آمریکا یک کشور بزرگ است و جمعیتی بالغ بر ۳۲۰ میلیون نفر دارد. این کشور به‌عنوان چهارمین کشور بزرگ جهان، دارای صنعت و اقتصاد قدرتمند و پویاست. آمریکا یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای مهاجرت و مسافرت است و یکی از دلایل محبوبیت این کشور، شعار رویای آمریکایی (American Dream) است. رویای آمریکایی به این معنی است که هر کسی، صرف نظر از اینکه در کجا به دنیا آمده است یا در چه طبقه‌ای متولد شده است، در آمریکا می‌تواند به بهترین نسخه خود تبدیل شود.

آمریکا در عرصه سیاسی نیز بسیار قدرتمند است و طبیعت زیبا، مناظر فوق العاده‌ و جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد.

 

شریف تریپ، از ابتدا تا انتهای مسیر دریافت ویزا همراه شماست

اگر به‌دنبال تحصیل در دومینیکا یا دریافت پاسپورت این کشور هستید، شریف تریپ اینجاست تا در تمام این مراحل به شما کمک کند. این تیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است و در حال حاضر برای دریافت ویزا و پاسپورت دومینیکا به مشتریان کمک می‌کند. بنابراین اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا و زندگی در آن را دارید به آژانس گردشگری شریف تریپ مراجعه کنید از متخصصان حقوقی این تیم کمک بگیرید.