phoneenvelopphone
timer2 دقیقه

     

    یکی از جدیدترین خبرهایی که از کشور دومینیکا به دست آمده است، ساخت فرودگاه بین المللی دومینیکا است.

    نخست وزیر کشور دومینیکا که روزولت اسکریت نام دارد، در یکی از سخنرانی‌های پارلمانی خود از توافق نهایی برای ساخت اولین فرودگاه بین المللی کشور مشترک‌المنافع دومینیکا خبر داد و گفت این توافق در ماه می امضا می‌شود.

    روزولت اسکریت همچنین اضافه کرد که تعداد ۳۲ خانه در مسیر ساخت این فرودگاه قرار دارد که برای ادامه ساخت این فرودگاه بین المللی باید از میان برداشته شود. البته ابتدا خانه‌های جدیدی برای ساکنین این منازل ساخته خواهد شد.

    طرح‌های فرودگاه بین المللی دومینیکا در حال حاضر همچنان ادامه دارند و توسط دو شرکت آمریکایی معتبر به نام‌های Landrum و Browne در حال انجام آن هستند.

    همچنین مقامات دومینیکا در جواب به پرسش‌های مربوط به چگونگی تامین بودجه این فرودگاه بزرگ مدعی هستند که بخش زیادی از بودجه آن توسط برنامه تابعیت کشور توسط سرمایه گذاری (CBI) تامین خواهد شد.

    برنامه CBI به برنامه‌ای گفته می‌شود که افراد سرمایه‌گذار خارجی را تشویق به شهروندی کشور دومینیکا کرده و پس از ورود مقدار زیادی سرمایه به اقتصاد کشور، روی هدف خود که تامین بودجه پروژه‌های ملی است تمرکز می‌کند.

    بر اساس آمار و ارقام منتشر شده می‌توان گفت دولت دومینیکا ماهانه حدود ۵.۰۰۰.۰۰۰ دلار را به ساخت فرودگاه بین المللی اختصاص داده است.

    یکی از مهم‌ترین نتیجه‌های رضایت بخشی که به همراه ساخت فرودگاه بین المللی دومینیکا ایجاد می‌شود، بهبود بخشیدن به پروازهای طولانی مدت هوایی و دسترس پذیری آسان این کشور از کشورهای خارجی است.

    این فرودگاه همچنین باعث افزایش نرخ گردشگری در کشور دومینیکا خواهد شد، چرا که پروازهای مستقیم بین‌المللی راه را برای گردشگران زیادی هموارتر خواهند کرد.

    از سومین نتایجی که همراه با ساخت این فرودگاه مشاهده خواهیم کرد، دسترسی آسان‌تر و بهتر به بازارهای جدید و در نتیجه بهبود بخشیدن به بازارهای اقتصادی است.

    چشم‌انداز فرودگاه بین المللی کشور دومینیکا

    از سخن‌های مهم دیگر نخست وزیر کشور دومینیکا می‌توان به اطمینان دادن به مردم این کشور برای رفع نگرانی هزینه‌های این فرودگاه اشاره کرد. نخست وزیر اسکریت افزود: «بدون شک دولت رویکرد معقول و محتاطانه‌ای را برای ساخت فرودگاه بین المللی در نظر گرفته است و اجازه نخواهد داد بار مالی آن روی دوش مردم کشور سنگینی کند.»

    علاوه بر این، نخست وزیر این کشور در سال گذشته به فرصت‌های جدید و نوینی که این فرودگاه برای مردم کشور به ارمغان خواهد آورد اشاره کرده و معتقد است: «فرودگاه بین المللی دومینیکا به‌عنوان یک سرمایه گذاری بزرگ در کشور خواهد بود و نوعی فرصت جدی برای اشتغال‌زایی تعداد زیادی از افراد به شمار می‌رود.»

    او همچنین افزود: «این فرودگاه بین المللی به ما امکان عرضه بسیار سریع کالاها را می‌دهد که تا امروز به آن دسترسی نداشتیم. همچنین با استفاده از این فرصت جدید می‌توانیم دامنه جدید از بازارهای جدید را به روی خود بگشاییم و پیشرفت زیادی در تنوع اقتصادی خود داشته باشیم.»

    علاوه بر این، با ساخت و تکمیل این فرودگاه بین المللی، دومینیکا به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری مسافرانی خواهد شد که دوستدار طبیعت هستند و راه جدید و آسان‌تری را برای ورود به آن پیدا کرده‌اند.

    شریف تریپ همراه شما برای اخذ پاسپورت و شهروندی دومینیکا

    اگر شما هم با مطالعه تعدادی از مهم‌ترین مزایای شهروندی دومینیکا ترغیب به اخذ پاسپورت آن شده‌اید، بهترین گزینه برای همراهی شما در این مسیر، شریف تریپ است.

    شما می‌توانید با برقراری ارتباط با این تیم مجرب، مسیر اخذ پاسپورت دومینیکا را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ مشکلی طی کنید. برای شروع، بهتر است با استفاده از مشاوره آنلاین این تیم، هفت روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.