phoneenvelopphone

تحصیل در دانشگاه‌های دومینیکا به چه صورت است؟

timer3 دقیقه

      دومینیکا کشوری جزیره‌ای است که در دریای کارائیب واقع شده‌ و مراکز آموزشی و دانشگاه‌های آن از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند که این موضوع باعث می‌شود سالیانه افراد بسیاری تصمیم به مهاجرت تحصیلی به این کشور بگیرند. از جمله امکاناتی که دانشجویان دانشگاه‌های دومینیکا از آن برخوردار هستند می‌توان به بورسیه تحصیلی، توانایی کار حین تحصیل، کیفیت آموزشی بسیار بالا و… اشاره نمود. متقاضیان می‌توانند رشته‌های مختلفی را در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنند. در ادامه تمام آنچه که لازم است درباره تحصیل در دومینیکا بدانید را بیان خواهیم‌کرد. همچنین برای دریافت مشاوره در این زمینه و راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از خدمات بی نظیر موسسه مهاجرتی شریف تریپ کمک بگیرید.

      تحصیل در دومینیکا

      یکی از اولین مواردی که برای شروع تحصیل در دومینیکا به آن احتیاج دارید داشتن ویزای دانشجویی است. در واقع داشتن ویزای دانشجویی مشروط به پذیرفته شدن در یک موسسه آموزشی معتبر است. شما می‌بایست پیش از ورود به دومینیکا درخواست ویزای دانشجویی را به سفارت این کشور ارسال نمایید. علاوه بر این باید مدارکی مانند نامه پذیرش از دانشگاه، عدم سوء پیشینه، صورتحساب بانکی، هزینه درخواست، گزارش پزشکی تاییدیه سلامت، گذرنامه به همراه دو قطعه عکس گذرنامه‌ای را آماده ارائه به این کشور کنید.

      یکی از دلایلی که افراد به مهاجرت روی می‌آورند، برخورداری از سیستم آموزشی با کیفیت و بهتر است. اکثر خانواده‌ها برای فرزندان خود آرزوهای دور و درازی دارند و خواهان این هستند که فرزندانشان در بهترین مدارس و دانشگاه‌ها تحصیل کنند. سطح آموزش بهتر، آینده شغلی آن‌ها را تضمین می‌کند؛ به عبارتی می‌توان گفت با تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها معتبر، آینده کودکان در آینده بهتر خواهد بود. تحصیل در دومینیکا به دلیل سیستم آموزشی عالی، توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است.
      این کشور، یکی از کشورهای ساحلی دریای کارائیب است و مساحت کل آن به ۷۵۱ کیلومتر مربع می‌رسد. این کشور دارای سیستم آموزش بسیار پیشرفته و موفقی است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. اگر شما هم به دنبال کشوری مناسب برای ادامه تحصیل فرزندان خود هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

      در این کشور دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلفی وجود دارند که افراد علاقه‌مند می‌توانند با در نظر گرفتن اهداف خود از مهاجرت تحصیلی و شرایط دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلف اقدام به انتخاب یکی از آن‌ها کنند. همچنین در این مراکز آموزشی رشته‌های مختلفی در تمامی مقاطع آموزش داده می‌شود که این موضوع باعث شده دست افراد در انتخاب کاملا باز باشد.

       

      پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی

      چنانچه دانش‌آموزی قصد گذراندن یک دوره آموزشی در کشور دومینیکا را دارد که مدت زمان برگزاری آن کمتر از سه ماه باشد نیازی به داشتن ویزای تحصیلی ندارد. اما در صورتی که مدت زمان تحصیل در دوره انتخابی بیش از زمان بیان شده باشد وجود ویزای دانشجویی ضروری است. یکی از نکاتی که باید از آن اطلاع داشته باشید موضوع موقت بودن ویزای دانشجویی است. این بدان معناست که پس از گذشت مدت زمانی فرد مقیم می‌بایست اقدام به تمدید ویزای خود کند.

      سیستم آموزشی مدارس و دانشگاه‌های دومینیکا

      سیستم آموزشی کشور دومینیکا شامل چهار مقطع مختلف است. آموزش پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه و عالی از جمله مقاطع آموزشی هستند که ساکنان این کشور باید آن را طی کنند. تحصیل در مقطع پیش‌دبستانی به صورت شهریه پرداز است چرا که تمامی پیش‌دبستانی‌ها خصوصی می‌باشند. پس از این مرحله افراد وارد مقطع ابتدایی می‌شوند که تحصیل در آن کاملا رایگان است و هزینه‌های لازم توسط دولت دومینیکا و جامعه‌های مذهبی پرداخت می‌شود. در واقع تحصیل در مقطع ابتدایی بین ۵ تا ۱۶ سالگی صورت می‌گیرد و امری اجباری است. پس از گذشت این مدت زمان دانش آموزان باید در امتحانات جامع نمره قبولی را کسب نمایند. پس از این مرحله وارد مقطع متوسطه خواهند شد که حدود ۲ الی ۴ سال زمان می‌برد و بعد از آن موفق به کسب مدرک دیپلم می‌شوند.

      سیستم آموزش این کشور زیر نظر آموزش و پرورش بوده و تمامی مقاطع تحصیلی تا دانشگاه به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرند. تحصیل در این کشور از سن ۵ سالگی آغاز می‌شود و می‌توان مراحل آن را به صورت زیر شرح داد.
      پیش دبستانی: در این کشور در حدود ۸۵ پیش دبستانی خصوصی وجود دارد.
      ابتدایی: مرحله بعد از پیش دبستانی، ابتدایی است. ۶۳ مدرسه ابتدایی در این کشور وجود دارد که تنها ۵۳ مورد آن دولتی است.
      متوسطه: این دوره یکی دیگر از دوره‌های اصلی تحصیلی این کشور است که نیاز به آزمون ورودی دارد. تعداد ۱۶ مدرسه متوسطه در این کشور وجود دارد که تنها ۶ مدرسه دولتی است.
      دانشگاه: بعد از سپری کردن دوران تحصیل می‌توان وارد دانشگاه شد. در این کشور در حدود ۸ دانشگاه وجود دارد که ۲ مورد آن دولتی و ۶ مورد آن خصوصی است.
      البته تحصیلات دانشگاهی، خود به سه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تقسیم می‌شود که در ادامه توضیحات کاملی در این باره در اختیارتان قرار می‌دهیم.
      کارشناسی: دوران کارشناسی در این کشور با توجه به رشته دوره‌ای ۴ الی ۵ ساله است و در بیشتر دانشگاه‌ها به زبان اسپانیایی تدریس می‌شود. در برخی دانشگاه‌های خصوصی این دوره می‌تواند به زبان انگلیسی یا فرانسه نیز تدریس شود.
      کارشناسی ارشد: در این کشور کارشناسی ارشد با توجه به رشته کارشناسی شما انتخاب می‌شود و باید به یکدیگر مرتبط باشند. این دوره معمولا با زبان انگلیسی تدریس می‌شود و نیاز به مدرک آیلتس ۶.۵ دارد.
      دکتری: دوره‌های دکتری در این کشور بسیار محدود هستند؛ اما همچنان با این وجود شما می‌توانید استعلام رشته خود را بگیرید. در صورت وجود، این رشته در مدت زمان ۳ تا ۵ سال انجام می‌گیرد.
      تحصیلات ابتدایی از ۵ تا ۱۲ سال طول می‌کشد، تحصیل در دوره متوسطه نیز از ۱۲ تا ۱۷ سالگی ادامه پیدا می‌کند. دانش آموزانی که نمرات خوب و سطح دانش عالی داشته باشند، می‌توانند وارد دانشگاه شوند و درس در دومینیکا را ادامه دهند.

      مدارس دومینیکا

      اگر شما به فکر تحصیل در دومینیکا از سنین پایین کودکانتان هستید، بهتر است با مدارس و سیستم آموزشی این کشور نیز آشنا شوید. مدارس این کشور ممکن به هر زبانی از دنیا برای مثال انگلیسی آمریکایی، بریتانیایی، فرانسه و غیره آموزش‌های خود را ارائه دهند. معمولا مدارس بین المللی مناسب فرزندان مهاجران هستند، زیرا می‌توانند خود را با زبان‌های مختلفی وفق دهند.
      در مدارس ابتدایی تمرکز بیشتری بر روی دروس زبان و ریاضی گذاشته می‌شود. پس از آن دانش آموزان خود را برای قبولی در آزمون ورودی متوسطه و بعد از آن دانشگاه‌ها آماده می‌کنند. تحصیل در دومینیکا می‌تواند به سه صورت دولتی، خصوصی و خصوصی با حمایت دولت انجام گیرد، بهتر است شما با توجه به وضع مالی خود و استعداد فرزندتان یکی از مدارس را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده و رزرو نمایید، زیرا ظرفیت بسیار محدود است.

      آزمون‌های ورودی دومینیکا

      مانند هر کشور دیگری، برای وارد شدن به مقطع تحصیلی بالاتر روش سنجش متفاوتی وجود دارد که می‌توان به آزمون ورودی دبیرستان به کارشناسی، کارشناسی به کارشناسی ارشد و در نهایت کارشناسی ارشد به دکتری اشاره کرد. سوالات و شرایط هر یک از آزمون‌ها با توجه به رشته شخص مشخص می‌شود. اما توصیه می‌شود برای موفقیت بیشتر، سطح علمی قابل قبولی داشته باشید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید.
      علاوه بر این آزمون‌ها، آزمون‌های بین المللی وجود دارد که نیازمند دانش بیشتر و مدیریت زمان بهتری هستند. قبولی در این آزمون می‌تواند علاوه بر ورود به دانشگاه، شغل شما در یکی از شرکت‌های معتبر این کشور را نیز تضمین کند.

      تحصیل در مقطع کارشناسی در دومینیکا

      برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های دولتی کشور دومینیکا شما باید تسلط کافی بر زبان اسپانیایی داشته باشید. همچنین در تعداد محدودی از مراکز آموزش عالی دولتی این کشور آموزش به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد و دانشگاه‌های خصوصی بسیاری وجود دارند که زبان اصلی که با آن آموزش می دهند زبان انگلیسی است. طبق تحقیقات صورت گرفته در برخی از دانشگاه‌های دولتی نیز آموزش به زبان فرانسوی انجام می‌شود. نکته مهمی که در رابطه با زبان‌هایی که دانشگاه‌های این کشور در حال آموزش با آن هستند وجود دارد این است که دولت دومینیکا اجازه نمی‌دهد که دانشجویان بین المللی با پرداخت هزینه کمی اقدام به آموزش زبان اسپانیایی در دانشگاه‌های مذکور کنند. با توجه به این مسئله افراد باید پیش از ورود به دانشگاه‌های این کشور تسلط کافی بر زبان اسپانیایی پیدا کنند.

      تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دومینیکا

      تحصیل در مقطع کارشناسی ‌ارشد در دومینیکا به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی صورت پذیر است. رشته انتخابی شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد باید با رشته مقطع کارشناسی مرتبط باشد. شما تنها در صورتی می‌توانید بین این دو مقطع تغییر رشته دهید که رشته انتخابی شما شغل محور باشد. همچنین در رابطه با کار حین تحصیل، تعیین شده‌است که دانشجویان می‌توانند ۲۰ ساعت در هفته کار کنند که با توجه به حقوق‌های تعیین شده توسط این کشور ، ۲۰ ساعت مدت زمان کافی و مناسبی است.

      تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های دومینیکا نسبت به دیگر مقاطع کمتر مشاهده می‌شود. دلایل بسیاری در این باره وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد محدود دانشگاه‌های ارائه دهنده مدرک دکتری، تعداد کم کورس‌های قابل برگزاری برای این مقطع و… اشاره نمود. اما در کل تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های دومینیکا به مدت زمانی قریب به ۳ تا ۵ سال نیاز دارد و زبانی که دانشگاه‌های ارائه دهنده این مقطع اقدام به آموزش به کمک آن می‌کنند زبان انگلیسی است.

      تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دومینیکا

      تحصیل در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه‌های دومینیکا نیز امکان پذیر است. این دانشگاه از نظر رنکینگ جهانی در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته‌اند و به دلیل هزینه مقرون‌به‌صرفه تحصیل و زندگی افراد بسیاری برای ادامه تحصیل در رشته‌های مذکور کشور دومینیکا را انتخاب می‌کنند. یکی از مزیت‌های رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه‌های دومینیکا این است که استانداردهای آموزشی و کتب درسی و شیوه تدریس در این دانشگاه‌ها کاملا بر اساس دانشگاه‌های علوم پزشکی آمریکا پیش می‌رود. در رابطه با زبان مورد آموزش نیز مشاهده شده که زبان اسپانیایی زبان اصلی است که توسط آن تدریس انجام خواهد شد. با در نظر گرفتن این مسئله، متقاضیان باید پیش از هر کاری اقدام به یادگیری این زبان کنند و حداقل مدرک b2 را دریافت نمایند.

       

      اعتبار دانشگاه‌های دومینیکا

      همانطور که گفته شد، این کشور از سطح علمی بالایی برخوردار است و رنک دانشگاه‌های این کشور نیز بسیار خوب و مناسب هستند. در ادامه چند مورد از دانشگاه‌های این کشور را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
      کالج محلی کشور دومینیکا: این کالج یکی از موسسات عالی است که شرایط تحصیل رایگان را تنها در دو سال اول برای دانشجویان فراهم کرده است. رتبه جهانی این کالج ۱۱۰۰ است و دانش آموزان امکان اشتغال حین تحصیل را نیز دارا هستند.
      دانشگاه هند غربی: یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور دومینیکا است که در پایتخت آن یعنی شهر روسو قرار دارد. این دانشگاه رتبه جهانی ۲۰۵۸ را به خود اختصاص داده و دارای تنوع رشته‌ای بسیار گسترده‌ای است.
      دانشگاه بین المللی پورتمونت: یکی از دانشگاه‌های بین المللی و سطح بالای کشور دومینیکا است که رتبه جهانی ۳۶۷۸ را به خود اختصاص داده است.
      دانشگاه علوم پزشکی روسو: این دانشگاه همان‌گونه که از نامش مشخص است، برای ادامه تحصیلی رشته‌های علوم پزشکی مناسب است. این دانشگاه به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم شده است و رتبه جهانی ۱۰۳۶ را دارا است.

      تحصیل در دانشگاه‌های اروپا با پاسپورت دومینیکا

      پاسپورت دومینیکا یکی از پاسپورت‌هایی است که طرفداران بی‌شماری دارد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث جذب این طرفداران شده است امکان سفر بدون ویزا به ۱۴۰ کشور، تنها با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا می‌باشد. همچنین دارندگان این پاسپورت می‌توانند به واسطه آن و واجد شرایط بودن در دانشگاه‌های اروپا نیز پذیرش شوند. با توجه به رتبه بالایی که دانشگاه‌های اروپا از آن برخوردار هستند این موضوع یک پوئن مثبت به شمار می‌رود.

      مزایای تحصیل در دومینیکا

      تا این بخش درباره چگونگی اخذ ویزا، مدارک و سیستم آموزشی این کشور اطلاعاتی دریافت کردید، حال وقت آن رسیده است در مورد مزایای تحصیل در این کشور اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی آسوده اقدام به اخذ ویزای تحصیلی این کشور کنید.
      می‌توان در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کرد.
      دانشجویان اجازه کار در حین تحصیل را دارند. به طوری که برای دانشجویان کارشناسی این مدت زمان ۱۰ ساعت در هفته، برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد این مدت زمان ۲۰ ساعت است.
      امکان اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت بعد از پایان تحصیل در این کشور وجود دارد.
      هزینه زندگی در این کشور بسیار مقرون‌به‌صرفه است و افراد به راحتی می‌توانند از پس مخارج دوران تحصیل خود بر بیاید.
      اخذ پذیرش در این دانشگاه‌ها بسیار ساده است، تنها کافی است شما مدارک موردنیاز دانشگاه‌ها را فراهم کرده و پذیرش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.
      مدت اعتبار پذیرش‌های دانشجویی به جای یک ترم، یک سال است که انعطاف پذیری بالای نظام آموزشی و تحصیل در دومینیکا را نشان می‌دهد.

      هزینه تحصیل در دومینیکا

      هزینه تحصیل در دومینیکا می‌تواند با توجه به رشته و دانشگاه محل تحصیل شما می‌تواند متفاوت باشد. اگر بخواهیم در مورد هزینه‌های دانشگاه‌ها به طور مختصر توضیح دهیم، در ابتدا هزینه‌ای در حدود ۱۰۰ دلار آمریکا برای اپلیکیشن فی پرداخت می‌شود، سپس هزینه‌ مشخصی برای شهریه هر ترم پرداخت می‌شود؛ می‌توان گفت هزینه تحصیل در دومینیکا با توجه به رشته و دانشگاه می‌تواند مبلغی در حدود ۱۱ هزار تا ۱۷ هزار دلار آمریکا باشد. البته این کشور بورسیه‌هایی برای دانشجویان مستعد در نظر گرفته است که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. این بورسیه‌ها شامل موارد زیر هستند:
      International Distinction Awards: بورسیه‌ای مناسب مقاطع کارشناسی و ارشد است که مبلغ آن در حدود 12000 دلار آمریکا است. دانش آموزان می‌توانند پیش از شروع ترم برای گرفتن آن اقدام کنند.
      shifts Culinary Scholarship 7: یکی از بورسیه‌های دیگر که برای دوره کارشناسی در نظر گرفته شده است و مبلغ آن در حدود 1000 دلار آمریکا گزارش شده است.
      Keto Scholarship: یکی دیگر از بورسیه‌های موردنیاز برای کارشناسی و کارشناسی ارشد است که مبلغ آن در حدود 3500 دلار آمریکا است.

      اخذ اقامت از طریق ویزای تحصیل در دومینیکا

      بسیاری از دانشجویان این سوال را در ذهن خود دارند که آیا بعد از اتمام تحصیل امکان اقامت در این کشور را خواهند داشت یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که دانشجویان می‌توانند در دوران تحصیلات خود بدون هیچ مشکلی در این کشور سر کنند. سپس بعد از آخرین روز تحصیلی خود تا مدت سه ماه وقت دارند ویزای خود را به ویزای اشتغال تبدیل کنند و همچنان بتوانند بدون هیچ مشکلی در این کشور بمانند.

      شرایط ویزا تحصیلی دومینیکا

      دانشجویان می‌توانند با اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه‌های دومینیکا ویزای تحصیلی دریافت کنند. این کشور مکان مناسبی برای تحصیل دانشجویان بین المللی به شمار می‌آید، زیرا شرایط سختی پیش روی آن‌ها قرار نمی‌دهد و آن‌ها می‌توانند با فراهم کردن مدارک اولیه مورد نیاز سریعا پذیرش خود را دریافت کنند. پذیرش تا یکسال اعتبار دارد؛ بنابراین دانشجویان می‌توانند با هماهنگی دانشگاه‌ها ترم مورد نظر برای وارد شدن به دانشگاه‌ را انتخاب کنند.
      این نکته قابل ذکر است که مدارک تحصیل در دومینیکا در کشور ایران مورد تایید و پذیرش نیست؛ اما در سایر کشورها معتبر و تایید شده است. به همین دلیل دانشجویان ایرانی نیز می‌توانند این گزینه مناسب برای اقامت را از دست ندهند. برای ورود به اکثر دانشگاه‌های این کشور، مدرک زبان آیلتس نیاز است به همین دلیل بهتر است اگر به فکر تحصیل در دومینیکا هستید آن را آماده کنید.

      مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی دومینیکا

      در بخش قبل با چگونگی دریافت ویزای تحصیلی در این کشور آشنا شدید، حال وقت آن رسیده است در مورد مدارک لازم برای اخذ ویزا اطلاعاتی داشته باشید.
      تکمیل کردن فرم درخواست برای ورود به دانشگاه‌های دومینیکا
      ارائه کردن نامه پذیرش از دانشگاه مربوطه
      داشتن گذرنامه معتبر (حداقل ۶ ماه)
      ارائه دو عدد عکس در اندازه پاسپورتی
      ارائه نامه تمکن مالی(این گواهی از بانک‌ها گرفته می‌شود و نشان از چرخش حساب و مبلغ دارایی شما است که به زبان انگلیسی ارائه می‌شود.)
      ارائه مدرکی دال بر نداشتن سوء سابقه کیفری
      ارائه گواهی پزشکی که نشان از سلامت ذهنی و جسمی دانشجو باشد.
      کاور لتر
      ارائه رسیدهای بانکی برای پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت نام و غیره.

      اخذ اقامت بعد از تحصیل در دومینیکا

      افرادی که قصد مهاجرت به دومینیکا را دارند معمولا مهاجرت تحصیلی را انتخاب می‌کنند. بدین منظور افراد پیش از هرکاری باید در یکی از مراکز آموزش عالی دومینیکا پذیرش شوند. مرحله بعدی تکمیل مدارک لازم است. یکی از مهم‌ترین مدارکی که طبق قانون این کشور از شما خواسته می‌شود مدرکی است که نشان‌دهنده تمکن مالی شما می‌باشد. تمکن مالی به این معناست که شما توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی، تحصیل و بیمه درمانی این کشور را دارید. پس از تکمیل و ارائه مدارک لازم به شما ویزای تحصیلی داده می‌شود که به معنای اخذ اقامت توسط شما در دوران تحصیل است. شما تا ۹۰ روز پس از پایان تحصیلات نیز مقیم این کشور محسوب می‌شوید و پس از آن می‌توانید از طریق اقدام به اشتغال، ویزای کاری را دریافت نمایید و از این طریق اقامت خود را تمدید کنید.

      تجربه تحصیل در دومینیکا

      همانطور که مطالعه نمودید تحصیل در دومینیکا یکی از موضوعاتی است که امروزه در جوامع مختلف مطرح است. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی را که شما پیش از مهاجرت تحصیلی به این کشور نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم. با این وجود ممکن است در این مسیر نیازمند راهنمایی‌های بیشتری باشید که می‌توانید به این منظور از خدمات بی نظیر موسسه مهاجرتی شریف تریپ که توانسته‌است با سابقه درخشان چندین ساله به افراد بسیاری در این مسیر یاری برساند کمک بگیرید.

      یکی از اهداف مهاجرتی، مهاجرت تحصیلی است. معمولا افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی هستند کشوری را انتخاب می‌کنند که از نظر علمی سطح قابل قبولی داشته و تمام استانداردهای لازم را داشته باشد. در این مقاله از شریف تریپ به تحلیل و بررسی تحصیل در دومینیکا پرداختیم، حال شما می‌توانید با توجه به در نظر گرفتن شرایط خود اقدام به اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی این کشور کنید.
      در این مسیر می‌توانید از موسسه معتبر و قانونی شریف تریپ کمک بخواهید، این موسسه یکی از موسسات با تجربه در این زمینه است که می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین راه برای رسیدن به اهدافتان را به شما نشان داده و تا رسیدن به هدف نهاییتان همراه شما باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.