phoneenvelopphone

    یکی از اصلی‌ترین الزامات دریافت ویزای شینگن، تهیه بیمه مسافرتی اروپا است. فرقی نمی‌کند به‌قصد سفر، تحصیل یا تجارت می‌خواهید به قاره اروپا سفر کنید، در هرصورت برای ویزا به یک بیمه نامه معتبر نیاز خواهید داشت. اما در میان شمار متعدد بیمه‌نامه‌ها، چطور می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید؟

    راه‌های متعددی برای شناخت بهترین بیمه مسافرتی وجود دارد اما دو نکته بسیار مهم در رابطه با آن وجود دارد: دارای اعتبار در سرتاسر منطقه شینگن و پوشش حداقل هزینه‌های مورد نیاز. ما در این مطلب با بررسی دقیق‌تر این موضوع، شما را در تهیه بهترین بیمه مسافرتی برای ویزای شینگن راهنمایی می‌کنیم.

    بهترین بیمه مسافرتی اروپا برای ویزای شنگن-سال 2023

    مسافرت به اروپا نیازمند داشتن بیمه معتبر است. در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا، انتخاب بیمه‌ای که پوشش بیماری کووید-19 را نیز شامل شود، حائز اهمیت است.

    یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به منطقه شنگن، بیمه Heymondo می‌باشد. این بیمه علاوه بر قیمت مناسب، دارای مزایای زیر است:

    • پوشش هزینه درمان کووید19

    • پوشش هزینه بستری و عمل جراحی

    • پوشش هزینه رفت و برگشت پیکر در صورت فوت

    • ارائه خدمات اورژانس پزشکی 24 ساعته

    • سهولت ثبت و پرداخت آنلاین

    • امکان تمدید آنلاین بیمه‌نامه

    • بنابراین با توجه به نیازهای روز مسافران، Heymondo می‌تواند بهترین انتخاب برای سفر به منطقه شنگن در سال 2023 باشد.

    شرایط بیمه ویزای شینگن

    برای دریافت بیمه مسافرتی اروپا، شرایط خاصی وجود دارد. بنابراین زمانی که در حال تحقیق در رابطه با بهترین بیمه‌نامه هستید، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

    حداقل پوشش ۳۰۰۰۰ یورو برای حوادث و فوریت های پزشکی

    هزینه‌های درمان پزشکی در اروپا ارزان نیست و هزینه بالایی لازم دارد. بنابراین از اصلی‌ترین الزامات دریافت ویزای شینگن، تهیه یک ویزا با حداقل پوشش ۳۰۰۰۰ یورو است. این بیمه باید بتواند فارغ از مقصد سفرتان در منطقه شینگن، تمام هزینه‌های ابتلای شما به انواع عفونت‌ها یا آسیب دیدگیتان را پرداخت کند.

    پوشش هزینه های بازگشت به وطن در صورت حوادث پزشکی یا مرگ

    ممکن است در یک منطقه دورافتاده به‌شدت بیمار شوید یا به‌دلیل بروز آسیب دیدگی جدی، به مراقبت‌های پزشکی بیشتری نیاز داشته باشید. در صورت بروز اتفاقاتی از این قبیل، شما باید به کشور خود برگردید که ممکن است هزینه بالایی داشته باشد.

    امکان دیگری که وجود دارد مرگ فرد در منطقه شینگن و خارج از وطن خود است. در این صورت نیز پیکر فرد باید به کشور خود بازگردد که هزینه آن ممکن است گران باشد.

    پوشش بازگشت به وطن بیمه مسافرتی اروپا، به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود چندین هزار دلار پول صرف کنید تا برای درمان به کشور خود بازگردید. دلیل آن هم این است که بیمه‌تان هزینه‌های حمل و نقل را به‌جای شما پرداخت می‌کند.

    پوشش در تمامی ۲۶ کشور منطقه شنگن در تمام زمان طول کشیدن سفر شما

    بازدید از تمام ۲۶ کشور عضو منطقه شینگن بسیار رویایی و فوق العاده جاه‌طلبانه است و کمتر کسی می‌تواند این کار را در یک مدت محدود انجام دهد. اما حتی در صورت رخ ندادن این سفر رویایی به دور اروپا، از شرط‌های مهم دریافت ویزای شینگن، تهیه بیمه‌نامه‌ای است که تمام ۲۶ کشور را تحت پوشش خود داشته باشد.

    بسیاری از بیمه‌نامه‌ها به‌شما این امکان را برای حل این مشکل می‌دهند تا تمام قاره اروپا را به‌عنوان منطقه تحت پوشش بیمه مسافرتی اروپایی خود انتخاب کنید. با این‌حال قبل از ارسال درخواست خود برای ویزا، بیمه‌نامه خود را دقیق بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی پیش نخواهد آمد.

    هزینه بیمه مسافرتی اروپا چقدر است؟

    عوامل مختلفی تعیین کننده هزینه بیمه مسافرتی شینگن شما هستند. سن، مقصد، کشور محل سکونت، طول سفر و هزینه سفرتان از جمله مهم‌ترین این عوامل هستند. بنابراین هزینه بیمه مسافرتی شما برای دریافت ویزای شینگن بر اساس این شرایط تعیین خواهد شد.

    مقایسه  چند بیمه مسافرتی معتبر برای دریافت ویزای شینگن

    ۵ بیمه‌ای که در این بخش مقایسه می‌کنیم، اصلی‌ترین الزامات ویزای شینگن را یعنی پوشش ۳۰۰۰۰ یورو برای هزینه‌های درمان پزشکی و بازگشت به کشور تامین می‌کنند. تمامی این بیمه‌ها نیز در منطقه شینگن اعتبار دارند و در این بررسی تنها هزینه‌ها را بایکدیگر مقایسه می‌کنیم.

    یک مثال را برای آن‌که بتوانیم چند بیمه‌نامه مسافرتی را با یکدیگر بهتر مقایسه کنیم، در نظر می‌گیریم. فرض کنید یک شهروند ۳۰ ساله آمریکایی و از اهالی پنسلیوانیا، بخواهد به مدت دو هفته در اسپانیا سفر کند و هزینه‌های سفرش ۲۵۰۰ دلار باشد. در این صورت پوشش بیمه‌ها در شرایط مختلف و هزینه‌هایشان به شرح زیر خواهد بود:

    WORLDTRIPS ATLAS JOURNEY PREFERRED

    TRAVELEX TRAVEL SELECTIMG ITRAVELINSURED TRAVEL SEWORLD NOMADS STANDARD

    HEYMONDO TOP

     

    $۸۴

    $۱۰۵$۷۷$۷۷.۷۸$۷۰.۷۵

    هزینه

    خیر

    خیرخیرخیربله

    پرداخت پیشاپیش هزینه‌های پزشکی

    دارد

    دارددارددارددارد

    پوشش کووید

    دارد

    دارددارددارددارد

    پوشش در منطقه اروپا/شینگن

    $۱۰۰,۰۰۰

    $۵۰,۰۰۰$۱۵۰,۰۰۰$۱۰۰,۰۰۰$۲۵۰,۰۰۰

    درمان اورژانسی

    $۱,۰۰۰,۰۰۰

    $۵۰۰,۰۰۰$۵۰۰,۰۰۰$۳۰۰,۰۰۰$۵۰۰,۰۰۰

    بازگشت به کشور

    ۱۰۰% از $۲,۵۰۰*

    ۱۰۰% از $۲,۵۰۰*۱۰۰% از $۲,۵۰۰*$۲,۵۰۰$۳,۵۰۰

    کنسلی سفر

    $۱,۵۰۰

    $۱,۰۰۰$۱,۵۰۰$۱,۰۰۰$۱,۷۰۰

    گم شدن چمدان

    بیمه مسافرتی کامل، کلید دریافت ویزای شنگن

    برای آن‌که بتوانید با هر منظور تفریحی، کاری یا تحصیلی به اروپا سفر کنید، نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید. از اصلی‌ترین شرایط دریافت این ویزا نیز داشتن بیمه مسافرتی اروپا است. دریافت این ویزا الزامات مختلفی دارد که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توانیم به حداقل پوشش ۳۰۰۰۰ یورویی اشاره کنیم.

    این پوشش ۳۰۰۰۰ یورویی برای آن است که تمام هزینه‌های درمانی شما را در منطقه شینگن تامین کند و در صورتی که نیاز به خروج یا بازگشت پزشکی داشته باشید نیز هزینه‌های مورد نیاز را پوشش دهد.

    مزیت دیگری که این بیمه‌نامه‌ها دارند، پرداخت خسارت به شما است. در صورتی که در حین سفر در منطقه شینگن چمدان خود را گم کنید، بیمه وظیفه دارد تا به شما هزینه‌ای را به‌عنوان خسارت پرداخت کند. مورد حائز اهمیت دیگر نیز پرداخت هزینه‌های کنسلی سفر و مخارجی است که امکان دارد به‌این دلیل برایتان پیش بیاید.