phoneenvelopphone

برای کمک به جونیور والری در حادثه تیراندازی، یک حساب بانکی در GoFundMe ایجاد شد.

timer1 دقیقه

      استنفورد جونیور والری یک شهروند دومینیکایی است که در غروب ۱۳ ژانویه در محل کسب و کارش در Mero مورد سرقت قرار گرفت و به سرش شلیک شد.

      خواهر والری یک حساب بانکی در GoFundMe ایجاد کرده است. او در این رابطه در صفحه فیس بوک خود نوشت: «من از شما برای جمع آوری کمک های مالی برای جراحی و درمان استنفورد درخواست کمک می کنم. هر مقداری که باشد تفاوت بزرگی در کمک به او در مسیر بهبودی ایجاد خواهد کرد. ما از هر گونه حمایتی که می توانید انجام دهید سپاسگزاریم و پیشاپیش از لطف و سخاوت شما متشکریم.»

      او در ادامه وضعیت والری را وخیم اعلام کرد و گفت که والری هم اکنون نیاز به عمل جراحی فوری دارد و باید برای درمان به ترینیداد منتقل شود. خواهر جونیور والری در پایان از پیام‌ها و تماس‌های فراوان مردم و همچنین حمایت و محبتی که خانواده او پس از این حادثه دریافت کرده‌اند تشکر کرد.

      بر اساس گزارش رسمی پلیس، عصر روز ۱۳ ژانویه، حدود ساعت ۷:۴۰ بعد از ظهر، دو مرد نقابدار که هر کدام مسلح به سلاح گرم بودند، وارد یک مینی مارت در مرو موسوم به مواد غذایی تیتانیوم با بیش از ۳۰۰۰ دلار پول نقد شده بودند و از مغازه سرقت کردند. بازرس فیکستون هندرسون از نیروهای پلیس دومینیکا گزارش داد که او به بیمارستان دوستی دومینیکا منتقل شده است.

      تا کنون چه میزان به درمان جونیور والری کمک شده است؟

      بر اساس آمار GoFundMe تا صبح روز گذشته، ۲۵۸۳ دلار برای کمک به بهبود جمع آوری شده است.