phoneenvelopphone

شیوع ویروس کرونا جدا از تمام مشکلاتی که برای تمام اقشار جامعه در گوشه و کنار دنیا به وجود آورده است، تاثیر منفی زیادی در آمار سفرهای گردشگری و مهاجرت‌ها داشته است.

بسیاری از افرادی که تا قبل از شیوع این بیماری قصد داشتند برای مهاجرت به کشورهای دیگر اقدام کرده و تابعیت دوم خود را کسب کنند، اکنون دیگر بسیاری از مسیرهای پیش روی آن‌ها کاملا بسته شده‌اند. اکثر کشورها مرزهای خود را به روی ایرانیان بسته‌اند و افراد زیادی که تمام اقدامات لازم را برای مهاجرت به کشورهای دیگر فراهم کرده بودند، تمام هزینه‌ها و زحمت‌هایشان بی نتیجه مانده است.

اما در این مطلب قصد داریم راهکاری را پیش رویتان قرار دهیم که از هدر رفتن زحمات و هزینه‌هایتان برای مهاجرت جلوگیری می‌کند.

پاسپورت دومینیکا به‌عنوان بهترین راه‌حل مهاجرت

شیوع کرونا برنامه ریزی افراد زیادی را برای مهاجرت و اخذ تابعیت دومینیکا به هم ریخت. اگر شما هم از این افراد هستید، برایتان خبر خوبی داریم. شما می‌توانید با اخذ تابعیت دوم کشور دومینیکا، این مشکل را به‌راحتی از میان بردارید و با اخذ پاسپورت دومینیکا بدون هیچ مشکلی تابعیت دائم این کشور را بگیرید.

اخذ تابعیت دومینیکا و تحصیل در کشورهای اروپایی

شما می‌توانید با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا و اخذ تابعیت آن، به‌راحتی در شرایط کرونا به کشورهای دیگر سفر کنید و دیگر مجبور به منتظر ماندن برای به پایان رسیدن این وضعیت نباشید. همان‌طور که می‌دانید با داشتن تابعیت دومینیکا برای سفر به کشورهای اروپایی و همچنین انگلستان، نیازی به اخذ ویزا ندارید و می‌توانید مشکلات مربوط به مهاجرت و انجام کارهای ضروری خود را در دوران کرونا به‌راحتی حل کنید.

یکی دیگر از اقشار جامعه که ضربه بزرگی در شیوع ویروس کرونا خوردند، دانشجویان محصل در کشورهای خارجی هستند. این دانشجویان با بسته شدن مرزها ممکن است در کشور میزبان گیر افتاده باشند یا اصلا نتوانند به آن وارد شوند. اما پاسپورت و تابعیت دومینیکا این موضوع را نیز حل کرده است، زیرا دانشجویانی که پاسپورت این کشور را داشته‌اند اکنون می‌توانند به‌راحتی برای ورود به کشور یا خروج از آن استفاده کنند.

لغو وقت سفارت‌ها به دلیل ویروس کرونا

یکی از اولین قدم‌هایی که متقاضیان باید برای اخذ ویزای هر کشوری بردارند، این است که وقت سفارت آن کشور را بگیرند. اما با گسترش روزافزون ویروس کرونا تعداد زیادی از سفارت‌های کشورهای مختلف فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و برنامه ریزی افراد زیادی نیز به هم ریخته است. داشتن پاسپورت دومینیکا در چنین شرایطی هم برایتان مفید واقع خواهد شد، به‌طوری که با اخذ تابعیت این کشور دیگر نیازی به منتظر ماندن برای آغاز فعالیت سفارت و گرفتن وقت از آن‌ها نخواهید داشت.

 پاسپورت دومینیکا؛ کلیدی به دنیای بدون مرز در دوران کرونا

در دورانی که جهان با محدودیت‌ها و موانع جدیدی مواجه شده است، پاسپورت دومینیکا به‌عنوان یک نجات‌بخش ظاهر می‌شود. این پاسپورت نه تنها درهایی را به روی شما باز می‌کند که قبلاً بسته بوده، بلکه به شما امکان می‌دهد تا با اطمینان و آرامش خاطر در جهانی که هر روز در حال تغییر است، قدم بزنید. اگر به دنبال یک آینده‌ای پر از امکانات و بدون محدودیت هستید، پاسپورت دومینیکا می‌تواند جواب شما باشد.