phoneenvelopphone

    مسلما شیوع ویروس کرونا زندگی تمام افراد جهان را تحت‌الشعاع قرار داده و یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که به بار آورده است، ممنوعیت ورود به کشورهای اروپایی است. صرف نظر از افرادی که قصد سفر تفریحی به این کشورها را دارند، برخی مجبور هستند برای کارهای ضروری به کشورهای اروپایی سفر کنند اما امکان آن به دلیل شرایط فعلی وجود ندارد.

    اما خبر خوب این است که افراد می‌توانند پس از کرونا یا همراه با بهتر شدن اوضاع آن در کشورهای اروپایی، با داشتن پاسپورت دومینیکا به‌راحتی به کشور مورد نظر خود سفر کنند.

    کشورهایی که در زمان کرونا نمی‌توان به آن‌ها سفر کرد

    همان‌طور که می‌دانید به دلیل تعطیلی سفارتخانه‌ها، در حال حاضر اخذ ویزای شینگن امکان پذیر نیست و آخرین وضعیت سفارت خانه‌های کشورهای مختلف به این شرح است:

    • سفارت اتریش در ۸ اسفند ۹۸ صدور ویزا را ممنوع کرده است. البته افرادی که قبل از این تاریخ پاسپورت خود را تحویل داده‌اند می‌توانند نتیجه درخواست را از طریق پیک دریافت کنند.

    • سفارت ایتالیا تمام مراجعه‌ها را به سفارت این کشور در ایران ممنوع کرده است و تا زمانی که مجددا اطلاع دهند، برای کسی پرونده جدید تشکیل نخواهد شد.

    • سفارت آلمان از تاریخ ۱۱ اسفند ۹۸ ورود به سفارت خود را توسط ایرانیان ممنوع کرده است.

    • سفارت لهستان بدون اعلام مدت زمان خاصی فعلا به افراد جدید خدمات ارائه نداده و فقط به وقت‌هایی که از قبل از کرونا گرفته شده‌اند پاسخ می‌دهد.

    • سفارت هلند از تاریخ ۱۸ اسفند ۹۸ تمام خدمات مربوط به صدور ویزا را به حالت تعلیق درآورده است.

    • سفارت دانمارک تمام خدمات اخذ ویزای خود را تا اطلاعات ثانوی ممنوع کرده است.

    • سفارت فرانسه در ایران فعلا خدمات صدور ویزا را انجام می‌دهد و تعطیلی اعلام نکرده است.

    محدودیت صدور ویزای توریستی

    همان‌طور که مشاهده کردید، اکثر کشورهای عضو شینگن خدمات صدور ویزا را به تعلیق درآورده‌ یا ممنوع کرده‌اند تا شیوع ویروس کرونا را تا حد زیادی کاهش دهند. با توجه به این شرایط و محدودیت‌های ورود و خروج به این کشورها، ممکن است به دلیل ضروری نبودن درخواست اخذ ویزای شما سفرتان به تعویق بیافتد و این یعنی شانس شما در اخذ ویزای این کشورها کمتر خواهد شد.

    اما خبر خوب این است که پاسپورت کشور دومینیکا در این شرایط بهترین راهکار برای ورود به کشورهای حوزه شینگن است. پاسپورت کشور دومینیکا از پاسپورت‌های قدرتمند برای ایرانیان به حساب می‌آید و صرف نظر از به ارمغان آوردن آزادی زیادی در سفر، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به ویزای کشورهای دیگر به کشورهای شینگن سفر کنید.

    اگر در این اوضاع بحرانی که کشورهای دیگر به ایرانیان ویزا نمی‌دهند کار ضروری دارید و حتما باید به کشور مورد نظر سفر کنید، می‌توانید با در دست داشتن ویزای دومینیکا به کشورهای حوزه شینگن و همچنین انگلستان وارد شوید.

    شریف تریپ همراه شما برای اخذ پاسپورت و شهروندی دومینیکا

    اگر شما هم با مطالعه تعدادی از مهم‌ترین مزایای شهروندی دومینیکا ترغیب به اخذ پاسپورت آن شده‌اید، بهترین گزینه برای همراهی شما در این مسیر، شریف تریپ است.

    شما می‌توانید با برقراری ارتباط با این تیم مجرب، مسیر اخذ پاسپورت دومینیکا را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ مشکلی طی کنید. برای شروع، بهتر است با استفاده از مشاوره آنلاین این تیم، هفت روز هفته ۲۴ ساعت شبانه روز با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.