phoneenvelopphone

    اداره کشف دومینیکا مجموعه‌ای از رویدادها را برای جشن گرفتن ماه بالا رفتن آگاهی از گردشگری در ماه می اجرا کرد. تمرکز رویدادهای امسال بر پایداری و سهم گردشگری در توسعه دومینیکا بود. این اداره با انواع فعالیت‌های آموزنده، آموزشی و تبلیغاتی، فعالیت‌های امسال را جشن گرفتند. فعالیت‌ها متمرکز بر دولت خانم ناتالی پیتر والش(Nathalie Peter Walsh) مدیر جشنواره‌ها و رویدادهای کمیته بود.

    مدیران بازاریابی، دعوت شدند تا در برنامه گفتگوی رادیویی که توسط خانم دیون دوراند برگزار می‌شد در مورد توسعه گردشگری و نحوه انجام فعالیت‌های بازاریابی برای دستیابی به اهداف دومینیکا صحبت کنند.

    دومینیکا: سازمان گردشگری کالج ایالتی دومینیکا یک میزگرد برگزار کرد که مدیر بازاریابی به آن دعوت شد. هدف این انجمن بهبود آگاهی از گردشگری سلامت و اهمیت آن برای صنعت گردشگری دومینیکا بود.این کالج به طور قابل توجهی به ترویج توسعه گردشگری پایدار و ارائه دومینیکا به عنوان یک مقصد جذاب سلامتی با افزایش دانش و آگاهی در بین عموم مردم کمک کرد.

    همکاری با سازندگان محتوای محلی بخش بازاریابی اجرا شده برای بالا بردن آگاهی مردم بود. دپارتمان بازاریابی، با سازندگان محتوا برای اجرای یک مینی سریال که سایت‌های گردشگری، سهامداران در دومینیکا و شیوه‌های تجاری پایدار آنها را نشان می‌دهد، همکاری کرد. این مینی سریال در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک منتشر شد.

    آد‌یسیا برتون(Adicia Burton) و آقای کالین پایپر(Mr. Colin Piper) مدیر اجرایی ایونت‌ها، درباره‌ گردشگری صحبت کردن را در رادیو DBS به عنوان بخشی از کمپین یک ماهه برای افزایش آگاهی از گردشگری ارائه خواهند کرد. این نمایشگاه علاوه بر حضور تیم مدیریت سازمان و توجه به رویدادهای ماه آگاهی از گردشگری، به‌روزرسانی‌هایی که در صنعت اتفاق افتاده است را در اختیار عموم قرار می‌دهد.