phoneenvelopphone

انجمن The Progressive Mind میزبان دومین همایش با موضوع توانمندسازی افراد متخصص در دومینیکا است.

timer1 دقیقه

    دومین دوره از همایش‌های «توانمندسازی» روز یکشنبه 8 ژانویه 2023 ساعت 16:00 و به میزبانی Cabrits Resort and Spa Kempinski Dominica برگزار خواهد شد.

    این رویداد که به عنوان مهم ترین رویداد برای افراد متخصص شناخته می شود، متخصصان آینده نگر را به منظور شرکت در یک رویداد شبکه‌ای توانمند، الهام بخش و جذاب گرد هم می آورد. این همایش در ادامه رویدادی است که سال گذشته در ژانویه ۲۰۲۲ برگزار شده بود. در آن همایش نیز متخصصان در سراسر دومینیکا گرد هم آمدند تا با روش‌های موفقیت در حرفه خود توانمند شوند. در واقع این همایش بیشتر بر اساس The Progressive Mind Planner است که در دومینیکا طراحی و در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. رویداد توانمندسازی از افراد متخصص برای برنامه ریزی آگاهانه در رابطه با اهداف، وظایف و پروژه های خود پشتیبانی می‌کند.

    این رویداد چه تفاوتی با رویداد گذشته دارد؟

    لیزرا فابین، بنیانگذار The Progressive Mind، در رابطه با رویداد توانمندسازی گفت: «در رویداد امسال ما عناوین دیگری را نیز در دستور کار قرار دادیم تا تجربه لذت بخش تری را برای شرکت کنندگان فراهم کنیم. ما مشتاقانه منتظر برنامه‌های پیشنهادی متخصصان برجسته‌ای همچون آنیکا بلوت، برندان ویلیامز، تامارا لو و پیتر ریکتز هستیم؛ آن‌ها می‌توانند برای هموار شدن مسیر دستیابی به موفقیت، بهترین شیوه‌ها را به ما معرفی کنند. 

    رویداد کوین آ. فرانسیس (مجری)، شادراک برتون (هنرمند استاد) و کواون فرانسیس (استراتژیست بازی) نیز در این رویداد حضور دارند.»

    او در ادامه گفت: «ما خوشحالیم که ۸ برند و کسب و کار محلی به ما پیوسته‌اند تا این رویداد حرفه‌ای تر بگذار شود. ما در طول زندگی با چالش‌های زیادی روبرو می‌شویم؛ با این حال، نوع طرز فکر ما است که تعیین می‌کند چگونه از این چالش‌ها به سمت موفقیت بیشتر حرکت کنیم. رویداد توانمندسازی مشتاقانه به دنبال فراهم کردن محیطی برای افراد متخصص است تا با روش‌های توانمندسازی آشنا شوند. همچنین با بکارگیری آن‌ها چالش های زندگی را با موفقیت پشت سر بگذارند.»